Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24.02.16, 00:33
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,087
Standard I morgen..

I morgen er dagen..

Da skal min barndomskjæreste bisettes. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom morgendagen egentlig. Jeg har også ansvaret for seremonien og for minnestunden etterpå. Dette ble litt av en ilddåp. Min barndomskjæreste og tvillingsjel gjennom 30 år. Han støttet meg da jeg startet byrået mitt. Han mente at dette var noe jeg passet til å jobbe med og han heiet på meg hele veien. Jeg hadde jo aldri drømt om at han skulle være et av mine oppdrag.

Tror ikke jeg får særlig med søvn i natt. Men jeg burde jo sove for å holde hodet klart i morgen. Jeg er livredd for å glemme noe, for å gjøre noe feil. Har brukt mange dager på å pakke bilen, for å pusse og gnikke alt utstyret så alt skal skinne i morgen! Har spilt om igjen og om igjen filmen jeg har laget om han. Redd for at noe har forandret seg siden sist jeg spilte den, at noe skal gå galt.

I morgen må jeg greie å snakke foran hele forsamlingen uten å gråte. Noe jeg aldri har greid før i en sånn forbindelse. I morgen MÅ jeg. Jeg må ha full ro på når musikken skal starte og stoppe og har ingen feilmargin. Dette skal være min tvillingsjels dag og den skal være perfekt! Alt skal skinne og alt skal gjøres helt perfekt!

Send meg gode tanker og styrke i morgen. Jeg trenger det.

MALU
Gammel 24.02.16, 02:15
Maya70 Maya70 er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 298
Standard

Lykke til, det går bra!
Svar med sitat
Gammel 24.02.16, 10:18
Sprett Sprett er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 417
Standard

Lykke til, det går helt sikkert bra
Svar med sitat
Gammel 24.02.16, 21:49
emma emma er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,874
Standard

Dette greier du for ham som heiet på deg! Ikke vær så fokusert på å holde tårene unna, det er ikke så farlig om det kommer noen for vennen din.
Det går bra - ta en kopp kamillete og la roen senke seg i kveld. Alt høres til å være klart, så skyv bort tankene på det du skal gjennom i morgen - morgendagen kommer og du får gjort det du skal da.
Gammel 24.02.16, 22:24
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,089
Standard

Dette går nok bra <3 Mange klemmer til deg <3
Gammel 24.02.16, 22:40
Krølle sin avatar
Krølle Krølle er offline
Gjenganger

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 1,900
Standard

Så trist. Masse gode tanker sendes til deg Malu.
Svar med sitat
Gammel 25.02.16, 09:41
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,564
Standard

Håper at seremonien gikk bra Malu.Det var litt av en oppgave du skulle utføre!!
Gammel 25.02.16, 15:42
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Takk for det alle.

Det gikk veldig fint i går. Jeg fikk sååå masse skryt etterpå! De sa at dette var en fantastisk seremoni som hadde "fanget han" akkurat slik han var, at det var tydelig at jeg kjenner han godt siden jeg hadde fått alle detaljer med som viste HAN slik han var og slik han ville likt det. En sa til og med at dette var en seremoni en konge verdig! Kjekt å høre. Vi hadde både solist, pianist, organist og en på cello, så det var et stort og variert repertoar.

Jeg hadde sydd kisteteppet selv og det var nattsort med små, små sølvkorn i, så det så ut som nattehimmelen. Oppå hadde jeg hvite roseblader og små, små "diamanter" som var strødd utover. Alle blomstene var hvite med noen få blå i, og vi hadde lite blomster i kapellet, men til gjengjeld masse stearinlys og telys. Jeg har en stor hjertelykt som stod ved fotenden.

Både jeg og søsteren hadde skrevet veldig personlige minnetaler som ble lest opp av presten. Og presten var helt fantastisk! Han gjorde en kjempejobb! OG han som jeg samarbeider med fra et annet byrå også gjorde en fantastisk jobb. Han er så rolig og snill og greier å berolige alle. Alt gikk som det skulle og han sa etterpå at dette var gjennomført med 100% suksess. Godt å høre for meg som var ny og i tillegg hadde så mye ansvar denne første gangen.

Både de som jobbet der og de som kom som gjester sa at de aldri har sett maken og at det var fantastisk flott!

Vi hadde minnestund etterpå og der viste jeg en film jeg hadde laget om han, og vi hadde en lysseremoni til slutt. Den ble veldig spesiell og mange sa at dette var en kjempegod opplevelse.

Så det kunne ikke gått bedre!!

Da jeg kom hjem, verket hele kroppen og jeg frøs og var heeeelt utladet. Så brukte hele kvelden på å komme meg.

MALU
Gammel 25.02.16, 15:50
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,564
Standard

Så flott at det gikk så fint.Du gjorde en fantastisk jobb
Gammel 25.02.16, 17:45
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Tusen takk!

MALU ❤️

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:19.