Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Sorg

Sorg En delt sorg, er en halv sorg. Noen ganger kan det hjelpe å få det ut.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.05.18, 11:37
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jun 2014
Meldinger: 375
Standard Svik

Alle mine frykter har ‘gått i oppfyllelse’, kanskje det var magefølelsen?

Jeg har aldri følt meg så sviktet som jeg gjør nå. Og lurt trill rundt.
Jeg sliter med å finne gleden i ting, spise nok, jobbe og ta vare på meg selv.
Jeg våkner med en angstklump i magen og klokka bikker gjerne 4 på natta før jeg sovner for et par timer.

Jeg føler jeg blir syk.

Jeg føler meg rasende og såret på en gang.

Hvordan kan jeg bli meg selv igjen?
Jeg har nesten ikke energi til å omgås folk nå heller..

Måtte bare få det ut et sted.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 12:24
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 540
Standard

Stakkar deg, det høres ikke bra ut!!!
Som en trøst har jeg hatt det slik jeg også for lenge siden. For meg var det timevis i telefon med familie og venner som støttet og hørte på meg. I tillegg var det tiden som gikk slik at jeg fikk lagt det bak meg. Den første måneden var verst og så mildnet det den andre slik at jeg fikk sove litt igjen. Da ble jeg også i stand til å være sosial på en normal måte uten å kverne rundt det som ga meg en så stor knekk.
Etterhvert dukket det opp en flørt som jeg dessverre bare utnyttet da jeg viste at jeg ikke ville ha noe seriøst forhold til han. Det eneste positive som kom ut av dette var en super slank kropp, minus 10 kg på litt over en måned! Og så lærte jeg et og annet om meg selv :)
Alt i alt er det tiden og livet som hjelper deg videre. Ønsker deg alt godt
Gammel 12.05.18, 13:24
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kamo Vis post
Stakkar deg, det høres ikke bra ut!!!
Som en trøst har jeg hatt det slik jeg også for lenge siden. For meg var det timevis i telefon med familie og venner som støttet og hørte på meg. I tillegg var det tiden som gikk slik at jeg fikk lagt det bak meg. Den første måneden var verst og så mildnet det den andre slik at jeg fikk sove litt igjen. Da ble jeg også i stand til å være sosial på en normal måte uten å kverne rundt det som ga meg en så stor knekk.
Etterhvert dukket det opp en flørt som jeg dessverre bare utnyttet da jeg viste at jeg ikke ville ha noe seriøst forhold til han. Det eneste positive som kom ut av dette var en super slank kropp, minus 10 kg på litt over en måned! Og så lærte jeg et og annet om meg selv :)
Alt i alt er det tiden og livet som hjelper deg videre. Ønsker deg alt godt
Tusen takk for gode ord! 🌸 Har veldig støttende venner og familie rundt meg, så de passer litt ekstra på meg nå heldigvis. Jeg bare skulle ønske man kunne trykke på en knapp og bli ferdig hehe.. tiden er frustrerende til tider.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 14:36
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Daysie Vis post
Tusen takk for gode ord! 🌸 Har veldig støttende venner og familie rundt meg, så de passer litt ekstra på meg nå heldigvis. Jeg bare skulle ønske man kunne trykke på en knapp og bli ferdig hehe.. tiden er frustrerende til tider.
Fint at du har støtte i familie og venner.Det er en sorgprossess som er utrolig krevende når det står på.Den tar så mye energi.Jeg har vært der selv.Men det er heldigvis slik at tiden (hjernen bearbeider)skyver det vanskelige bakover slik at det vonde stadig mister mer av sin kraft.
Det kan gå raskere over enn hva du kan forestille deg nå!
Det er kjempeviktig at du tilfører livet ditt det som bygger deg opp,det som er godt for akkurat deg der du befinner deg nå..Vær sosial,snakk om det som er vondt.Livet går videre og du kommer helskinnet igjennom dette.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 15:28
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,674
Standard

Sitat:
Alle mine frykter har ‘gått i oppfyllelse’, kanskje det var magefølelsen?

Jeg har aldri følt meg så sviktet som jeg gjør nå. Og lurt trill rundt.
Jeg sliter med å finne gleden i ting, spise nok, jobbe og ta vare på meg selv.
Jeg våkner med en angstklump i magen og klokka bikker gjerne 4 på natta før jeg sovner for et par timer.

Jeg føler jeg blir syk.

Jeg føler meg rasende og såret på en gang.

Hvordan kan jeg bli meg selv igjen?
Jeg har nesten ikke energi til å omgås folk nå heller..

Måtte bare få det ut et sted.
Mener du at han direkte har lurt deg? Da er det jo ikke så mye å sørge over.
Da er det bare å prise deg lykkelig over at du har blitt kvitt han. Selv om det føles veldig vondt akkurat nå.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 17:17
Daysie Daysie er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Da er det bare å prise deg lykkelig over at du har blitt kvitt han. Selv om det føles veldig vondt akkurat nå.
Han har dirkete lurt meg. Sannheten kom frem og han innrømmet det med masse unnskyldinger og forsøk på å legge skylden på meg.
Jeg vet jeg fortjener så mye bedre, men han har fått meg til å føle meg helt verdiløs akkurat nå.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 17:18
Kamo Kamo er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 540
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Med tid og stunder klarer man å se objektivt på det, men dessverre ikke når sårene er så ferske.
Gammel 12.05.18, 17:24
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,674
Standard

Sitat:
Han har dirkete lurt meg. Sannheten kom frem og han innrømmet det med masse unnskyldinger og forsøk på å legge skylden på meg.
Jeg vet jeg fortjener så mye bedre, men han har fått meg til å føle meg helt verdiløs akkurat nå.
Men dere har jo vært samboere et par år, og har lagt planer sammen.
Hva var motivet hans for å lure deg slik? Har han sagt at alt var lureri fra hans side?
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 23:37
lara
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Det er trist å høre at du har det vondt nå, Daysie. Jeg heiet jo på at du endelig skulle få det bra. Men jeg vet du vil klare deg og få det bra igjen. Du har klart det tidligere, så du har styrken i deg.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive for å kunne motivere deg til å spise mer. Jeg sliter litt selv med dette om dagen. Men jeg har kjøpt inn en del tørrvarer slik at jeg får i meg noe. Mulig du kan prøve å ha litt kjeks og slikt liggende? Om du ikke får i deg noe, så kan du i så fall prøve å få i deg det. Det er ikke det sunneste en kan spise, men det er bedre enn å ikke spise noe som helst. En sted må man jo starte.
Svar med sitat
Gammel 12.05.18, 23:57
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Veldig trist å lese Daysie, jeg hadde håpet på at det skulle ende godt denne gangen her. Men forhåpentligvis så vil du med tiden møte en mye bedre mann som vil få deg til å glemme alt du går gjennom nå.
Stor klem

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:58.