Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12.01.15, 21:03
wander sin avatar
wander wander er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 2,221
Standard

Så deilig at det går så bra, SummerTime. Jeg har muligens vært fjern i forumet for at jeg ikke har fått med meg det før nå... for du har sikkert skrevet om det?

Jeg syns sukker er bedre fordi jeg ikke vil betale sånn i første omgang. På match f.eks er det jo sånn at man blir "ertet" med at det er brev og blunk i innboksen og så må man betale for å se det, mens på sukker så får man enten brev eller ikke på en måte.

Jeg har en profil på møteplassen også, den er vel synlig der, men jeg er aldri innom. Hender jeg får noen mails fra møteplassen om ting og tang som skjer.

Lurer litt på om det er litt som å skrive søknad, dersom man har en god tekst så får man lettere kontakt med de som man vil ha kontakt med?
Gammel 12.01.15, 21:31
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,483
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av wander Vis post
Så deilig at det går så bra, SummerTime. Jeg har muligens vært fjern i forumet for at jeg ikke har fått med meg det før nå... for du har sikkert skrevet om det?

Jeg syns sukker er bedre fordi jeg ikke vil betale sånn i første omgang. På match f.eks er det jo sånn at man blir "ertet" med at det er brev og blunk i innboksen og så må man betale for å se det, mens på sukker så får man enten brev eller ikke på en måte.

Jeg har en profil på møteplassen også, den er vel synlig der, men jeg er aldri innom. Hender jeg får noen mails fra møteplassen om ting og tang som skjer.

Lurer litt på om det er litt som å skrive søknad, dersom man har en god tekst så får man lettere kontakt med de som man vil ha kontakt med?
Takk wander:) Jeg har ikke skrevet om forholdet her..Har måttet fordøye det hele først.
Jeg er veldig enig i at match.er veldig pån.Det er irriterende å registrere alle ekstra tjenestene som de tilbyr for å øke sjansene!!Men tross dette så er det nok denne siden jeg hadde valgt om jeg skulle gått inn på nettdating igjen.
På sukker så er det sikkert også bra,men som sagt jeg fant meg ikke til rette der...
Teksten er kjempeviktig..Det er den man finstuderer om det er noe interessant,finne styrker ,svakheter,likheter etc..Det er jo førsteinntrykket sammen med et "up to date foto" om man ønsker å gå videre på en kontakt. Blir spennende da Wander å se hva som venter deg!!!
Gammel 12.01.15, 22:52
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde mitt eget datingbyrå så jeg kunne føre forumsvennene og venninnene mine sammen hehe... ;-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:37.