Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03.05.08, 19:35
ajna ajna er offline
Banned

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,517
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av athene
...ja..ajna...det er nok en slags forvirringstilstand....men sukk,får meg mer til å tenke,han kan da på ingen måte være intressert...og hvorfor ikke føle at man får den responsen man ønsker....ville gjerne hørt om noen som får det,er det ikke slik det skal være da,når to vil ha hverandre?
Jo han kan være interessert for det.Du skrev noe om blikket hans og noe du så i øynene hans.Der klarer de ikke å skjule det,øynene er sjelens speil og du leser det meste i andres øyne.

Interesse...tilbaketrekking...så interesse igjen...tilbaketrekking....tipper mange kjenner seg igjen i dette.

Det kan være flere grunner til det,ingen situasjoner og personer er like.
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 19:54
Destiny Destiny er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,188
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ajna

Interesse...tilbaketrekking...så interesse igjen...tilbaketrekking....tipper mange kjenner seg igjen i dette.
Veldig velkjent!
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 21:42
athene athene er offline
Banned

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 1,269
Standard

but why??? det er jo noe man blir helt koki av.....vet ikke om jeg håndterer slik ustabilitet.....og er det kanskje livet man får,med en slik mann? da blir jeg nok mer ulykkelig enn glad,tror jeg.....finnes det en oppgave til at man skal håndtere slik da? hmmmm,mange spørsmål i hodet mitt......synes det er forvirrende uansett...............

time will show...
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:15
x-mas girl x-mas girl er offline
Superbruker

Meldinger: 2,251
Standard

Mulig at jeg er litt trett og sliten etter dagens strabaser på jobb, men krepsmannen tok kontakt på msn før jeg dro litt før kl 6. Da spør han om jeg har hatt en sen natt. Jeg har fotalt han om denne helgen og arbeidsmengden jeg har og det 2 ganger og så husker han ikke det. Føler at jeg prøver å støtte og oppmuntre han så mye og så blir jeg litt lei meg når han ikke husker dette. Så avslutter han med å si ..good luck...not that you need it. Da ble jeg lei meg jeg. Hadde trengt litt omsorg og ikke det å høre at jeg er superwoman og dette fikser du. Tenkt på det i hele dag og irritert meg. Er det jeg som er nærtagende nå eller?
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:29
Atmi Atmi er offline
Banned

Meldinger: 1,660
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av x-mas girl
Mulig at jeg er litt trett og sliten etter dagens strabaser på jobb, men krepsmannen tok kontakt på msn før jeg dro litt før kl 6. Da spør han om jeg har hatt en sen natt. Jeg har fotalt han om denne helgen og arbeidsmengden jeg har og det 2 ganger og så husker han ikke det. Føler at jeg prøver å støtte og oppmuntre han så mye og så blir jeg litt lei meg når han ikke husker dette. Så avslutter han med å si ..good luck...not that you need it. Da ble jeg lei meg jeg. Hadde trengt litt omsorg og ikke det å høre at jeg er superwoman og dette fikser du. Tenkt på det i hele dag og irritert meg. Er det jeg som er nærtagende nå eller?
Sannheten eller trøst? Ja du er nærtagene for menn er slik. Trøst - nei, han burde være mer følsom og tenke på at du kanskje er sliten og trenger trøst.

Når du blir litt mindre sliten så vet du at han sa det for å oppmuntre deg og vise deg at han syns du er flott og flink. Og da vet du at han bryr seg om deg. Og innerst inne er det det du trenger, å vite at han har ærlige og gode intensjoner.
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:43
Superbruker

Standard

Takk Atmi...fikk nesten tårer i øynene nå. Skal prøve å huske det og ha det i tankene før jeg sovner. Er alikevel litt lei meg for at han ikke har spurt om alt gikk bra. Føler meg alikevel heldig. En tidligere eks og nå en god venn ringte meg for å si at alt var kjempebra og at jeg er veldig flink. Det varmet. En annen mannevenn ser jeg har kjørt sykkel ut på øya her hvor jeg bor for å fikse plenklipperen min i morgen... har mange gode mannlige venner og det hjelper litt på sinnet som er festet på en sliten kropp akkurat nå. Føler faktisk ikke at jeg gidder å ta kontakt med krepsemannen før jeg hører noe fra han
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:46
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Takk Atmi...fikk nesten tårer i øynene nå. Skal prøve å huske det og ha det i tankene før jeg sovner. Er alikevel litt lei meg for at han ikke har spurt om alt gikk bra. Føler meg alikevel heldig. En tidligere eks og nå en god venn ringte meg for å si at alt var kjempebra og at jeg er veldig flink. Det varmet. En annen mannevenn ser jeg har kjørt sykkel ut på øya her hvor jeg bor for å fikse plenklipperen min i morgen... har mange gode mannlige venner og det hjelper litt på sinnet som er festet på en sliten kropp akkurat nå. Føler faktisk ikke at jeg gidder å ta kontakt med krepsemannen før jeg hører noe fra han
ja, høres herlig ut å ikke gidde hans tur å gidde. Så kanskje han skjønner at du er sliten
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:46
Superbruker

Standard

Og Atmi det hadde virkelig gjort seg å få vite noe ang hans intensjoner...særlig når han ikke har nevnt reiseforslaget mitt med et eneste ord. Da gidder ikke jeg å nevne det for han mer
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:52
Atmi Atmi er offline
Banned

Standard

Sitat:
Og Atmi det hadde virkelig gjort seg å få vite noe ang hans intensjoner...særlig når han ikke har nevnt reiseforslaget mitt med et eneste ord. Da gidder ikke jeg å nevne det for han mer
Syns du kan være sliten og lei og ikke ha gidda til å sjekke med ham nå. Tror det er en god ide
Svar med sitat
Gammel 03.05.08, 23:58
Superbruker

Standard

Ha ser at jeg nesten må le litt av meg selv men akkurat syns jeg at jeg skal ha litt medlidenhet med meg selv og fokusere på meg Skje det som skal skje sier jeg akkurat nå. Mannfolk(les kreps) kan bare være der de er for nå tar jeg natta. Sweet dreams til alle her inne
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
RASKE MENN Fru-Larsen Prat i vei 2 18.07.08 11:19
MENN! Linnea Frustrasjonstråden 4 11.05.08 11:41
Om menn.. igjen.. stella Frustrasjonstråden 10 24.04.08 17:48
Menn og kommunikasjon? Et fremmedord? Salvie Frustrasjonstråden 8 02.04.08 20:27
Menn i 50-årene.. MALU Prat i vei 3 24.10.07 18:59

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:48.