Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Oss i mellom > Frustrasjonstråden

Frustrasjonstråden Her kan du skrike ifra deg.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.02.15, 18:18
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,090
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Noor Vis post
Ville også ha ventet siden du nettopp har hørt fra han:-) synes du er så tøff jeg, bare det å date hadde gitt meg hjertebank og jeg vet ikke om jeg hadde tålt det så godt ;-) jeg tror nok han hører fra seg snart! Lykke til :-)
Det komiske her var at jeg egentlig ikke var gira på å dra på denne daten i det hele tatt, tenkte at ja, det får gå som det som oftest går..til helvete..
Men så hadde vi veldig god kjemi og lo oss gjennom hele daten, storkoste meg. Og jeg ble enda mer forbløffet da han var den første som tok kontakt (Uten at jeg klarte å gå på veggen av ivrighet først )

Men ja, hadde vært utrolig gøy om han hadde hørt fra seg.. ..spørs når det blir da =/
Gammel 10.02.15, 18:21
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Jasmin Vis post
Du og jeg, Flora, du og jeg. Litt gøy å lese, vi er litt i samme båt, tror jeg.
Haha, ja du er ikke alene ihvertfall
Gammel 10.02.15, 18:21
Jasmin sin avatar
Jasmin Jasmin er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 430
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Det komiske her var at jeg egentlig ikke var gira på å dra på denne daten i det hele tatt, tenkte at ja, det får gå som det som oftest går..til helvete..
Men så hadde vi veldig god kjemi og lo oss gjennom hele daten, storkoste meg. Og jeg ble enda mer forbløffet da han var den første som tok kontakt (Uten at jeg klarte å gå på veggen av ivrighet først )

Men ja, hadde vært utrolig gøy om han hadde hørt fra seg.. ..spørs når det blir da =/
Skal vedde for at du hører noe før meg! (Vedder du imot?)
Gammel 10.02.15, 18:23
Fru Larsen
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Men hvor mange dager skal man vente, Fruen ?
Av erfaring så har jeg sett at det er så mange useriøse menn der ute at jeg er redd for å gi dette tid, prakteksemplaret var han jeg datet over et halvt år som viste seg å være en komplett idiot!

Forstår at jeg kanskje kan virke litt overivrig nå, og jeg bør vel kanskje ta det som et godt tegn at han i det hele tatt tok kontakt for å presisere noe han allerede hadde nevnt ørten ganger i løpet av kvelden; at han hadde det hyggelig.
Men ja.. likevel.. man vil jo ha en bekreftelse på at han vil ha mer kontakt..vet bare ikke når det er normalt at menn vanligvis hører fra seg..
Det er normalt å gi lyd fra seg to minutter etter, neste dag, to dager etter, en uke, to uker....etter første date..... Og det til og med uten at det betyr manglende interesse..., noen behøver lengre tid for å analysere ønsket om å treffe oss igjen, andre har ting de må gjøre først, ikke virke overivrig, trett..
Svar med sitat
Gammel 10.02.15, 18:24
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mileys Vis post
Jeg tror du valgte det rette da ja haha!

Jeg personlig hadde gått videre om jeg ikke hørte noe som helst innen en uke.. Og jeg hadde vært ganske så misfornøyd etter tre dager uten kontakt, men dette må du kjene litt på selv, alle er forskjellige :)
Tipset er notert Argh! Menn som ikke svarer på smser burde brennes på et BÅL!
Gammel 10.02.15, 18:24
Noor Noor er offline
Banned

Medlem siden: Oct 2012
Meldinger: 2,053
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Det er normalt å gi lyd fra seg to minutter etter, neste dag, to dager etter, en uke, to uker....etter første date..... Og det til og med uten at det betyr manglende interesse..., noen behøver lengre tid for å analysere ønsket om å treffe oss igjen, andre har ting de må gjøre først, ikke virke overivrig, trett..
Hear hear !! ( sier jeg som er den mest utålmodigste tålmodige i verden..;-))
Svar med sitat
Gammel 10.02.15, 18:26
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Noor Vis post
Gi det iallefall en uke! :) og om du ikke har hørt fra han innen det er du mulig så fed up likevel at det er lett å glemme han ;-)
LOL! Han skal få en uke på seg, men jeg skal uansett begynne å utforske andre muligheter etter maks 4 dager
Gammel 10.02.15, 18:28
Jasmin sin avatar
Jasmin Jasmin er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 430
Standard

Sitat:
Tipset er notert Argh! Menn som ikke svarer på smser burde brennes på et BÅL!
Jeg dauer!!!!
Gammel 10.02.15, 18:31
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Fruen Vis post
Hva med å ha flere baller i lufta...
oppvaskemaskinen og vaskemaskiner klarer fint å gå, selv om du driver og støvsuger. Hvis du skjønner hva jeg mener...., man sitter ikke seg ned og venter på at vaskemaskiner er ferdig og så støvsuger..., flere personer kan fint ta kontakt med deg om du sitter opptatt i telefonen; flere sms, mailer, litt Skype, noen meldinger på forumet....

Altså, du sitter ikke og skrus av tlf i tilfelle det skulle komme en melding på Facebook..., du besvarer bare ting ettersom ting dukker opp...

Billedliggjøring talt..... Ikke tenk dager, tenk...jeg tar ting som de kommer...

Altså...hvorfor skal du stoppe opp og bare sitte og vente til det kommer svar, og så skal livet rulle videre når du har gitt opp....kan det ikke rulle samtidig....?
Skulle ønske jeg tenkte slik. Men det er sant det du sier, prøve å være litt opptatt med andre ting også, så poff, der kommer meldingen når man minst aner det (Hvis denne fordømte meldingen i det hele tatt finner fram til mobilen min da )
Gammel 10.02.15, 18:33
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Jasmin Vis post
Skal vedde for at du hører noe før meg! (Vedder du imot?)
Ok

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:06.