Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.02.14, 21:43
SummerTime
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
Jeg tenker at du har en sterk farge på huset,type rødt, grønt, svart eller sikkelig gult. Huset synes liksom.

Jeg ser på deg som en lys og slank kvinne, men blondt til askeblondt hår. Føler at du egentlig er en snill person, men kan virke litt streng til tider.
Så bra Lara!!.Jeg har nok opprinnelig lys brun hårfarge,mer mørk nå med toning,er slank og snill men kan sikkert oppfattes som litt bestemt av enkelte i noen situasjoner...Huset har en relativ sterk oransje farge
Svar med sitat
Gammel 10.02.14, 21:55
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,669
Standard

Artig!
Dere må gjerne se på kjæresten min. Selv er jeg jo på bildet mitt...
Og se gjerne på huset mitt og.

Er imponert over dere, mange synske treff her!
Gammel 10.02.14, 23:21
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Så bra Lara!!.Jeg har nok opprinnelig lys brun hårfarge,mer mørk nå med toning,er slank og snill men kan sikkert oppfattes som litt bestemt av enkelte i noen situasjoner...Huset har en relativ sterk oransje farge
Så gøy :) Moro at jeg treffer litt på småting. Det med fargen på huset følte jeg ganske sterkt, at du ikke hadde et usnynlig hus på en måte.
Svar med sitat
Gammel 10.02.14, 23:29
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tanja Vis post
Artig!
Dere må gjerne se på kjæresten min. Selv er jeg jo på bildet mitt...
Og se gjerne på huset mitt og.

Er imponert over dere, mange synske treff her!
Synsk og synsk, men det er litt moro å teste seg selv litt :)

Ai, denne var litt vanskligere.
Jeg føler ikke at han en typisk din type mann hvis du skjønner hva jeg mener. Men det funker bare perfekt uansett. Han er høy, brillebruker og han har kosemage. Så har han type gråbrunt hår, og han har ikke helt rett hår, det er litt fall i det. Vanskelig å forklare egentlig. Han går veldig ofte med skjorter. Føler han er en litt nerdete type, veldig snill mann, med kanskje litt dårlig selvtilitt til tider. Han trodde egentlig ikke at han kunne få deg heller.

Sist endret av lara; 11.02.14 kl 04:02
Svar med sitat
Gammel 11.02.14, 03:26
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,091
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Jeg har forstått det sånn at dere ikke er sammen, men at du er veldig betatt av han, og det vet han?
Nei det er ikke det som er problemet, men heller litt andre omstendigheter som gjør det litt vanskelig for oss akkuratt nå. Men det vil forhåpentligvis ordne seg :)
Svar med sitat
Gammel 11.02.14, 14:38
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,669
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lara Vis post
Synsk og synsk, men det er litt moro å teste seg selv litt :)

Ai, denne var litt vanskligere.
Jeg føler ikke at han en typisk din type mann hvis du skjønner hva jeg mener. Men det funker bare perfekt uansett. Han er høy, brillebruker og han har kosemage. Så har han type gråbrunt hår, og han har ikke helt rett hår, det er litt fall i det. Vanskelig å forklare egentlig. Han går veldig ofte med skjorter. Føler han er en litt nerdete type, veldig snill mann, med kanskje litt dårlig selvtilitt til tider. Han trodde egentlig ikke at han kunne få deg heller.
Veldig bra!
Han er veldig annerledes enn han jeg var gift med, og jeg hadde aldri trodd at en Fisk passet så bra til meg som han gjør.
Med andre ord så stemmer så og si alt, bortsett fra nerdete og briller. Han er mørk i håret, begynner bli grå i tinningene.
Du er kjempeflink!
Gammel 11.02.14, 15:22
lara
Guest

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Tanja Vis post
Veldig bra!
Han er veldig annerledes enn han jeg var gift med, og jeg hadde aldri trodd at en Fisk passet så bra til meg som han gjør.
Med andre ord så stemmer så og si alt, bortsett fra nerdete og briller. Han er mørk i håret, begynner bli grå i tinningene.
Du er kjempeflink!
Så artig. Jeg la til det at han var brillebruker kl. 4. Først så hadde jeg ikke med det, men av en eller annen grunn så så jeg for meg at han også brukte briller. Nå angrer jeg litt på at jeg la til det altså

For meg er dette bare gøy, har aldri testet meg selv sånn. Men skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Bare prøver å se for meg hvordan personen som spør eller blir spurt om ser ut. Men evner tror jeg ikke at jeg har, kanskje litt flaks.

Sist endret av lara; 11.02.14 kl 17:06
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:17.