Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Stengt tråd

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.06.18, 15:21
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 923
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Charlotte du er ivrig til å forsvare firmaet ditt og det skal du ha. Men du trenger ikke å fortelle meg om klarsynt og energier. Firmaet er ute kun for å tjene penger og for å overleve. Du forklarer kun det du vil ha rett i, kan du forklare oss hvorfor spå tel ringer i over ett minutt før spåere svarer ??? 10 sånne tel per dag blir ca 300 kr per dag, rett i lomma deres.
Eller hvorfor de bare publiserer tilbakemelding på spåere som får 5 stjerner 🤔

Altså, jeg forstår jo hvorfor, men det gjør jo det hele lite troverdig. For alt vi vet er det jo firmaet som har skrevet mange av de selv.
Gammel 15.06.18, 15:43
skorpion skorpion er online nå
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 247
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Eller hvorfor de bare publiserer tilbakemelding på spåere som får 5 stjerner 🤔

Altså, jeg forstår jo hvorfor, men det gjør jo det hele lite troverdig. For alt vi vet er det jo firmaet som har skrevet mange av de selv.
Helt enig Gemini. Jeg vet det- fordi jeg selv skrev tilbakemelding om en som kunne ikke spå, men den dukket aldri opp.
Gammel 15.06.18, 15:49
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av skorpion Vis post
Helt enig Gemini. Jeg vet det- fordi jeg selv skrev tilbakemelding om en som kunne ikke spå, men den dukket aldri opp.
Jepp. Jeg gjorde det samme. Hadde på følelsen av at det var sånn det var og fikk det jo bekreftet idet jeg postet tilbakemeldingen. Da kom det opp meldingen om at Spådommen vurderte hvilke tilbakemeldinger som ville bli publisert. Og det har den jo ikke blitt siden jeg ga to stjerner bare 😂😂
Gammel 15.06.18, 17:51
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,608
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gemini Vis post
Jepp. Jeg gjorde det samme. Hadde på følelsen av at det var sånn det var og fikk det jo bekreftet idet jeg postet tilbakemeldingen. Da kom det opp meldingen om at Spådommen vurderte hvilke tilbakemeldinger som ville bli publisert. Og det har den jo ikke blitt siden jeg ga to stjerner bare ����
Du må nok gi 5 stjerner skal det bli godtatt av "Spådommen. Det var i alle fall kun 5 stjerner å spore hos de spåerne jeg tok en kikk på. Så da blir det jo ikke akkurat så veldig troverdig når de kundene som gir lave karakterer/stjerner blir silt vekk. Da er det jo ganske verdiløst, synes jeg.
Gammel 15.06.18, 18:31
Gemini sin avatar
Gemini Gemini er offline
Godt kjent

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Du må nok gi 5 stjerner skal det bli godtatt av "Spådommen. Det var i alle fall kun 5 stjerner å spore hos de spåerne jeg tok en kikk på. Så da blir det jo ikke akkurat så veldig troverdig når de kundene som gir lave karakterer/stjerner blir silt vekk. Da er det jo ganske verdiløst, synes jeg.
Nemlig! Det er jo ikke noe hjelp for kundene iallefall og for oss som har gitt lav score til en av de og ser at det ikke blir publisert frister det jo ikke akkurat å bruke mer penger på det firmaet. På lang sikt så tror jeg de ødelegger mer for seg selv enn de tjener på den taktikken der.

Håper de som faktisk er dyktige og har mange kunder der bytter til egen teletorglinje istedenfor.
Stengt tråd

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:43.