Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28.11.18, 12:34
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,550
Standard

Den ene som har blitt beskyldt for dette nå er helt ny og jobbet vel kanskje ikke en gang når dette skjedde så det er veldig synd at noen får sin karriere ødelagt før de en gang har kommet i gang.

MALU
Gammel 28.11.18, 12:40
Gemini Gemini er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,007
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Den ene som har blitt beskyldt for dette nå er helt ny og jobbet vel kanskje ikke en gang når dette skjedde så det er veldig synd at noen får sin karriere ødelagt før de en gang har kommet i gang.

MALU
Jeg aner ikke hvem som er ny og har blitt beskyldt for dette. Jeg vet hvem som gjorde det for noen år siden fordi det ble diskutert på forumet her da og det er ei som har jobbet som spådame noen år. Den siste hendelsen, som er opphav til denne tråden, er slik jeg har forstått det skjedd ganske nylig og det vet jeg ikke hvem er, men at vedkommende aldri har blitt omtalt på dette forumet.
Svar med sitat
Gammel 02.12.18, 21:26
Silkestjert Silkestjert er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2018
Meldinger: 29
Standard

Vil bare si at jeg ikke har nevnt noen navn til noen! Jeg har mottatt mange pm, men ikke nevnt noen med navn. Så om noen her inne vet noe, er det for at nevnte spådame har fått beskjeden kanskje?

Har også sagt flere ganger at jeg respekterer at det er en gave og mange spår med største ydmykhet.
Svar med sitat
Gammel 02.12.18, 21:39
Gemini Gemini er offline
Banned

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,007
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Silkestjert Vis post
Vil bare si at jeg ikke har nevnt noen navn til noen! Jeg har mottatt mange pm, men ikke nevnt noen med navn. Så om noen her inne vet noe, er det for at nevnte spådame har fått beskjeden kanskje?

Har også sagt flere ganger at jeg respekterer at det er en gave og mange spår med største ydmykhet.
Jeg kan bekrefte at du ikke har villet si navnet på PM.

Dessverre så vil det kanskje alltid være noen som tror de vet hvem det er og så går jungeltelegrafen uten at det er hold i det som blir sagt og at feil spådame blir mistenkt.
Svar med sitat
Gammel 04.12.18, 01:26
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 341
Standard

Hadde det ikke av denne grunn vært det beste at det ble publisert hvem denne spådama er? Da hadde man sluppet spekulasjoner og at rette navn kom fram.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:31.