Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21.08.15, 23:52
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 335
Standard Stemninger

Har hatt en rar dag i dag. Har ikke skjedd noe spesielt og alt er som vanlig, men har allikevel følt at noe er annerledes, akkurat som alt rundt meg er forandret på en måte. Leiligheten vi bor i og steder jeg ellers er på er ikke som det pleier. Skjønner ikke hvorfor og vanskelig å forklare, men stemningen er annerledes. Noen som har opplevd dette og vet hvorfor man plutselig kan føle slik?
Svar med sitat
Gammel 22.08.15, 00:05
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,140
Standard

Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg har hatt litt det samme av og til. Det er mer sånn at jeg plutselig husker ting fra fortiden min og ser situasjonene som om de er NÅ. Nesten som å se livet passere foran øynene.. Men det kan være ting helt fra barndommen, gamle ting.

MALU
Gammel 22.08.15, 01:25
Lolita Lolita er offline
Godt kjent

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 335
Standard

La inn svar tidligere, men ser ikke at det ble lagt inn. Er rart, for jeg tenker ikke på noe spesielt heller. Alt er bare annerledes. Kanskje det er tanker som ligget i underbevisstheten.
Svar med sitat
Gammel 27.08.15, 10:59
minsinn sin avatar
minsinn minsinn er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Eventyrlandet
Meldinger: 180
Standard

Det er nok mange som kan oppleve det sånn, tror jeg. Jeg pleier å tenke når det er sånn at det er noe som skjer et eller annet sted som har betydning for meg og mitt liv. At noe skjer i "kulissene" for å bruke det uttrykket, at jeg en dag får vite hva det er.
Følelsen kan være både god, spent og "uggen", og det er nok i tråd med det den endringen betyr for oss.

Tenker jeg, i alle fall
Gammel 28.08.15, 23:55
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,767
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av minsinn Vis post
Det er nok mange som kan oppleve det sånn, tror jeg. Jeg pleier å tenke når det er sånn at det er noe som skjer et eller annet sted som har betydning for meg og mitt liv. At noe skjer i "kulissene" for å bruke det uttrykket, at jeg en dag får vite hva det er.
Følelsen kan være både god, spent og "uggen", og det er nok i tråd med det den endringen betyr for oss.

Tenker jeg, i alle fall
Oi, det var en interessant måte å se det på

Jeg får også sånne stemninger, ganske ofte igrunn.. det er akkurat som om jeg står litt utenfor meg selv og betrakter fra et helt annet ståsted.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:48.