Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27.05.15, 15:01
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Question Why???????????????

Oppstarten av det nye firmaet mitt har gått veldig tregt. Jeg brukte lang tid på å flytte inn i kontoret, og så skulle alt gjøres klart. Trodde jeg var klar i mars, men så heldigvis var det litt forsinkelser, for da så jeg at det var en del ting jeg ikke hadde klart. Så ble det også forsinkelser i april.

I slutten av april ble jeg intervjuet av en avis og det skulle komme på trykk allerede fredagen etterpå. Men det ble forsinket så det skulle komme ut 12 mai istedenfor. Men så ble det også forsinket og nå kommer det ut 12. juni.

I forrige uke bestilte jeg annonser til Bergensavisen. Den første skulle kommet i går. Jeg kjøpte avisen, men den var ikke der. Så viser det seg at de hadde glemt den..! De sa det hadde aldri skjedd før, men den var rett og slett glemt.

Hva i huleste heiteste er det som skjer?? ALT har blitt forsinket når det gjelder dette firmaet. Why?????????????

De første forsinkelsene forstår jeg og synes det var helt greit for da var det jo ting jeg ikke var helt klar med, men denne skjønner jeg ikke for nå er alt klart!

Har på plass både artister, musikk, prest (og andre seremoniledere) fotograf og ellers alt annet vi trenger. Har kjøpt inn alt utstyr osv osv osv.

Julia (astrologen vår her inne) sier at Merkur er retro nå og det kan være det.

Men i svarte!!!

MALU
Gammel 27.05.15, 15:03
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Det er EN god ting da: Det har ikke begynt å brenne..

Tidligere har det jo alltid begynt å brenne når jeg har planlagt å slutte i den jobben jeg har nå. Det brant på forrige kontoret, det ble brannutrykning på to hoteller jeg bodde på (jeg hadde snakket med noen om å slutte da jeg bodde der) og til og med brant det på Hurtigruten da jeg startet der.

Tar det som et tegn at alt sånt ikke har skjedd denne gangen. Er nok meningen at jeg skal ha denne nye jobben, men ting tar tid!

MALU
Gammel 27.05.15, 15:13
wander
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Jeg spurte Lenormand; Hvorfor er det så mye forsinkelser for MALU's nye jobb?

Scythe - Anchor - Bouquet = Bouquet

Ser ut som det har noe med forankring som er kuttet. Men, så kommer buketten som betyr gave...

Kanskje det bare rett og slett gir deg pekepinn på å være tålmodig?
Svar med sitat
Gammel 27.05.15, 16:51
wander
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Mountain var bunnkortet så jeg nå... og det står jo for hindringer og utsettelser, så det forteller jo hva du opplever.
Svar med sitat
Gammel 27.05.15, 17:25
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Tusen takk for kort!

Ja, og anker kan sikkert også si noe om ting som er forankret. Og det jeg har startet et jo helt nytt så det kan være en liten sats for folk å forsøke det nye. Og jeg har jo ikke brukt særlig penger på markedsføring siden det er ganske dyrt, så foreløpig er det ikke så mange som vet om at jeg er her selv om "alle" sier at de er glad for at jeg har startet dette nye. At endelig er det mulig å få denne tjenesten. Så ja.. jeg må nok være tålmodig. Og det er jeg også. Men har veldig lyst til å få kommet mer i gang.

MALU
Gammel 27.05.15, 17:55
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Jeg måtte jo også prøve meg og spørre kortene om hvorfor dette går så tregt?
Jeg har prøvd meg på en intuitiv tolkning med mine "The Witches Tarot."
Og det jeg får opp er at du har hatt suksess med kortene dine og det du har drevet med der og det har du jobbet hardt med. Så du har følt deg trygg på det du driver med der og har det i ryggen som en sikkerhet. Men nå så har du så mange tanker rundt denne nye jobben og det er så mye nytt som du tenker på og skal finne ut av nå når du har en ny jobb å forholde deg til. Så til dels kan det være noen "frykttanker" da dette er helt nytt og litt sånn som når en liksom står på stupebrettet og skal til å satse for å stupe uti... Disse sommerfuglene i magen... og spørsmålene en har i hodet, vil dette gå bra? Hva hvis så og slik? Men også at det enda er så nytt og ting tar litt tid før alt liksom faller på plass. Mulig handler det også litt om at folk må bli kjent med det du gjør og at det er seriøst og ikke noe lureri eller noe helt uvanlig og sært... Folk vil skjønne at dette er ei dame som seriøst vil hjelpe i en vanskelig tid og at dette er bra saker. Vi er jo i en tid nå som folk åpner øynene og begynner å tenke mer selv... Folk vil ha noe bra, noe litt annerledes, noe mer personlig og det er jo der du kommer inn, MALU. Det ser for meg ut til at dette er en nystart på en god butikk når det først får innpass hos folk. Som du vet, ryktet sprer seg! Penger kommer inn! Ønsker deg bare så masse lykke til MALU for det har du virkelig fortjent!
Svar med sitat
Gammel 27.05.15, 18:25
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Åhhh tusen takk!!

Ja, jeg er jo både redd og alt. Men det er sånn grueglede for jeg VET at jeg kommer til å stå på hodet for å gjøre en god jobb for dem som kommer til meg. Jeg er jo perfeksjonist, så jeg vil alltid være redd for å ikke være god nok eller at noen skal bli misfornøyd med det jeg leverer.

Og, ja, jeg er sikker på at når jeg har kommet i gang og ryktet går, så raser jobbene inn. Men det er den første stille tiden som er sååå grusom!

MALU
Gammel 28.05.15, 00:54
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Er nok planetene ja..

Her fra Susan Miller sitt horoskop:

On May 18, the new moon in Taurus, 27 degrees, will arrive in the same tenth house professional sector that Mars has been energizing and will likely bring up job tips for you to investigate. New moons tend to bring fresh opportunity, so in the ten days following that new moon, look at your options. This will be the best new moon of 2015 to find a position that represents a step up for you. This would be no lateral move.

In your quest to find the right position, there will be obstacles, for Saturn will oppose the moon. You may have to be patient, as the interview process might be long and drawn out. Great jobs do take time to win, and you will have to separate yourself from the competition. The seeds that you plant in the two weeks that follow this new moon of May 18 will affect your life for a year or more to come. Any job you discuss now, with Saturn so prominent, would come with considerable responsibility and influence.

Mercury will be retrograde in Gemini at the same time that the new moon arrives, from May 18 to June 11, so you might want to contact a former boss or a company that you enjoyed working for in the past.

Men ser ut til å love godt etterpå da.

Og det vittige: Jeg møtte faktisk min tidligere sjef rundt den datoen. Hahahahaa vittig! Greieste sjefen jeg har hatt ihvertfall.

MALU
Gammel 28.05.15, 15:04
Terra. Terra. er offline
Banned

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 1,014
Standard

Intenst ja, Mercury i retrograd har jeg lært meg at da kan mye skje... Mange som kan ha dataproblemer og mye annet rart.
Se videoen her. Doreen snakker en del om dette i sine videoer:
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:20.