Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.02.16, 13:25
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Smile Fikk en hilsen!

Min barndomskjæreste og sjelevenn døde lørdag morgen. Av erfaring vet jeg at det ihvertfall tar et par dager før man kan få "kontakt" etter at noen dør. Så jeg har følt det veldig stille.

I natt fikk jeg ikke sove, så lå bare og tenkte på han. Vi visste jo at han skulle dø, så vi har gjort våre avtaler: han skal komme på besøk, og han skal vente på meg "på andre siden" når det er min tur å reise.
Så i natt sa jeg til han at når han kommer på besøk, så må han vise det så tydelig at jeg virkelig ser han og forstår at det er han som har kommet. Jeg sa at han kan jo feks finne igjen noe jeg har mistet. Da vil jeg skjønne at det er han. For meg selv tenkte jeg at jeg har jo rotet vekk et smykke feks.

Da jeg stod opp, hadde jeg glemt hele "samtalen" fra i natt og stod og pakket sekken til Minsten som skulle på skolen. Plutselig.. ?? ... hva er dette???? Oppi skolesekken hans, lå fjernkontrollen til tv hans som vi har lett etter i flere uker!! Og jeg tømte den sekken på fredag. Tok ut matboks og alt som var i den. Og i dag, mandag, lå fjernkontrollen oppi der??

Jeg VET det er han! Både fordi jeg ba han finne noe, men også fordi han er veldig glad i mine gutter, og i dag var Minsten litt trøtt og sur. Men da vi fant fjernkontrollen oppi sekken, sa han: Hæææ?? DET går jo ikke an!!! Og så smiiiilte han fra øre til øre. Og min sjelevenn elsket å tulle og tøyse og gjøre sånn at folk ble glad. Spesielt gutta mine.

Så i dag føler jeg meg myyye bedre. Vi har allerede fått kontakt og jeg har "fått han tilbake". Om ikke fysisk, så har han vist kontakten vi skal ha videre.

MALU
Gammel 15.02.16, 18:08
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Så trist, Malu! Kondolerer

Godt å lese at du har fått litt ro i deg og at du føler han rundt deg De er dratt, men er ikke borte
Svar med sitat
Gammel 19.02.16, 00:54
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,211
Standard

Tusen takk!

Ja, det var nok han. De forsvinner ikke, men det er tungt å "bare" ha de her i spirit og ikke fysisk.

MALU
Gammel 19.02.16, 04:31
Bira Bira er offline
Banned

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 5,766
Standard

Ja, det forstå jeg godt! Det er ikke det samme, selv om det er godt å vite at de aldri helt forsvinner
Svar med sitat
Gammel 19.02.16, 08:38
Tanja sin avatar
Tanja Tanja er offline
Superbruker

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 4,675
Standard

Så fint å høre!

Jeg tror vi kan få kontakt med en gang de går over, så lenge vi er klar.

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:57.