Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Hva er det?

Hva er det? Har du opplevd noe som ikke kan forklares? Har du bilder av noe spesielt som ikke har en naturlig forklaring?

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 10.05.16, 11:42
vanita vanita er offline
Banned

Medlem siden: Apr 2011
Meldinger: 289
Standard Återkommande

Min sønn har återkommande drømmer om en spøkelse el engel han vet ik hvilken de er, denne ting går in i min kropp og atferden min forendres.. han sier når han våkner hør han starkt lyd og ble redd kom springandes in til meg.. dettte har nå skjett 3 ganger i løpet av 1 måned... kan noen se ka det er? Er det ond ånde el er de engel
Svar med sitat
Gammel 23.09.16, 22:31
Wildone Wildone er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 110
Standard

Kan jo høres ut som en bad guy fra astralplanet. Er mange fjottpeiser der, holder meg langt unna.
Svar med sitat
Gammel 25.09.16, 13:28
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 647
Standard

Jeg vet ikke hva det kan være, men kom på et par ting jeg ville nevne for deg.

Noen ganger kan hjernen vår spille oss noen puss ved at vi kan drømme selv om vi holder på å våkne. Jeg sier ikke at det er dette, bare at det kan være en mulighet for at det kan være det. Før vi våkner helt kan hjernen fortsatt henge igjen i drømmeland og selv om vi har åpnet øynene kan vi nå se våkne drømmer på en måte.

Det er også en mulighet for at når vi sover så sies det at sjelen vår går ut av kroppen og utforsker verden utenfor... Når man da er i ferd med å våkne, eller man kan våkne av at sjelen smetter inn igjen i kroppen. Da kan man våkne med et rykk. Man kan også se seg selv litt utenfra, og av og til kan man til og med se den fine sølvtråden som binder kropp og sjel sammen. Det er ikke noe farlig noe av dette og noe vi nok driver med mer eller mindre de fleste av oss. Vi er det bare ikke bevisst.

Om det er noe spøkelse eller en engel eller noe kan jeg ikke si noe om.

Håper du finner ut av det for det er ikke noe morsomt å være redd. Og som foreldre kan man jo føle seg nokså fortvilet når man føler at man ikke kan hjelpe barna sine.

Sist endret av Terra_; 25.09.16 kl 13:37
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:27.