Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Alternativ prat

Alternativ prat Her kan du diskutere de tema innen det alternative som ikke passer i de andre forumene her.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 04.02.18, 19:57
Kjærlighet87 Kjærlighet87 er offline
Blir snart kjent

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 113
Standard Å plutselig se noen man tenker på

I dag hadde jeg en rar opplevelse, jeg hørte fra han mannen som Vigdis sa i helgen. Jeg gikk meg en tur til noen gamle klosterruiner og stod der jeg en stund og pratet i tankene mine litt ut til universet om å endelig fjerne denne mannen fra tankene mine og følelsene mine om det ikke var meningen med oss to. Så kom jeg til busstoppet og snudde meg og ser han, han så meg meg jeg latet som ingenting for jeg var i sjokk og jeg merket blikket hans på meg hele tiden, men han snakket ikke til meg heller. Har noen opplevd sånne ting før, og hva tenker dere om denne opplevelsen? :)
Svar med sitat
Gammel 04.02.18, 21:11
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 290
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kjærlighet87 Vis post
I dag hadde jeg en rar opplevelse, jeg hørte fra han mannen som Vigdis sa i helgen. Jeg gikk meg en tur til noen gamle klosterruiner og stod der jeg en stund og pratet i tankene mine litt ut til universet om å endelig fjerne denne mannen fra tankene mine og følelsene mine om det ikke var meningen med oss to. Så kom jeg til busstoppet og snudde meg og ser han, han så meg meg jeg latet som ingenting for jeg var i sjokk og jeg merket blikket hans på meg hele tiden, men han snakket ikke til meg heller. Har noen opplevd sånne ting før, og hva tenker dere om denne opplevelsen? :)
Det har je opplevd før... det betyr at det du tenkte er sant, nå vet jeg ikke hva du hadde i tankene når du så han,men du hadde nok kjærlighets tanker siden han betyr mye for deg. Tror at han tenkte på deg like mye da han traff deg siden han ikke så er ord bare så på deg 😊 Håper det ordner seg for deg 🌹
Svar med sitat
Gammel 04.02.18, 21:39
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,674
Standard

Jeg har hatt noen andre opplevelser, som skjedde meg flere ganger før.
Jeg får se en person på avstand som nærmer seg meg, og jeg tror det er en jeg kjenner. Så kommer personen helt nærme, og jeg ser at det ikke er han/hun, men en ukjent som ligner.

Men jeg tenker jo litt på den jeg trodde det var etterpå. Så går det kort tid, kanskje bare noen minutter, og så kommer den personen jeg trodde det var mot meg. Det har jeg syntes vært merkelig. Det har skjedd meg flere ganger, men det kan jo hende at andre opplevd det samme.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:54.