Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Kanin-tråden

Kanin-tråden Her kan du etterlyse prøvekaniner

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11.02.18, 10:53
Fru Larsen Fru Larsen er offline
Kjendis

Medlem siden: May 2013
Meldinger: 3,526
Standard

Lykke/ønsker

Du har opplevd mye negativt og motgang, og du føler deg fortsatt noe fanget og kanskje litt ensom, men håper på at du skal slutte å være lei deg, kort sagt venter du på bedre tider...og det vil du få.

Vennskap og støtte

DU har lagt noe bak deg, og prøver å holde motet oppe fordi du vet at du trenger utholdenhet og at det vil hjelpendeg å nå dine mål, du kommer til å tenke veldig mye på dette fremover, venskap og det å få støtte osv, og også det å gi...generelt opptatt å være en venn, tenker jeg.

Kjærligheten

Du har ventet, men lagt mesteparten av ventinga bak deg, men det er fortsatt noen igjen og dette er en beskjed egentlig om å legge ventinga på hylle fordi det ikke vil bli en bra match uansett...Virker dessuten som om det om ikke lenge skal skje noe romantikk her, men det er mest på det fysiske plan, lidenskapelige greier, men ikke varige..og du kommer tik å bli drittlei han hvertfall, sky han som ilden...jeg ville i slike tilfeller lagt et legg til for å se litt nærmere på d med kjærlig noe lengre frem i tid..

Planer og mål

Legge bort folk, spesielt en person og negativitet, du har gjort det, og er liksom i en fase i livet hvor du renser ut all negativitet, så tenker du nå å konsentrere deg om jobb og ønsker å reise mer, og kommer til å gjøre det, men det ligger også forandring i jobbsituasjon lengre frem.

https://www.frularsen.com
Svar med sitat
Gammel 11.02.18, 11:12
Kjendis

Standard

Persoblige utfordringer

Du har lagt litt det med å vente på seriøsitet fra en viss person bak deg i en viss grad, men det henger noe igjen, og det hsr vært en utfordring for deg, men mener før enn tidligere, du ønsker også mer stabilitet, og det handler mest om enten en eldre dame, men det tror jeg ikke det handler om, mer at at det bare betyr et du kommer til å oppføre deg klokt fremover, og at du faktisk kommer til å klare utfordringer og få det godt og stabilt om du bare tenker deg godt om, du vil klare det altså. dama er i en slik sammenheng bare en bekreftelse på at du kommer Til å takle nåværende utfordringer uansett har de handler om,

Tanker

Dette er bare du som tenker på at noen er noe hovmodig og arrogant og siden det kortet lå på hodet, det siste altså, men jeg glemte å snu det, så betyr det at du nok har hatt en noe vanskelkg periode en stund, men at den er på vei ut og forsvinner snart, i forbindelse med den saken, altså opprøret du kan ha følt, og jeg tenker da at logisk så pleier sånne ting å handle om kjærlighet...., mao du tenker at du er på vei til å bli sterkere og på vei til å finne tilbake til deg selv... Hvis jeg hadde sett dette i et legg om noen ringte hadde jeg tenkt at dette er en dame som har ventet på noen, men som er begynt å finne tilbake til seg selv kort og godt..og kanskje også har vært aldri så lite forbanna på en fyr...og sannsynligvis tenkt at vedkommende var mest interessert i et kjærlighetslegg.

OG nå la jeg et kortkort trekortslegg på kjærligheten for å se lengre frem i tid da jeg så det sikkert ikke var helt beroligende for deg at det ikke lå mer i akkurat det legget, og jeg får da opp noen aldeles nydelige kort som kommer bittelitt lengre frem i tid..jeg skal legge inn bildene og gi deg tolkning på de når pcen er ladet opp...har ikke bildene her på iPad... Nå må jeg uansett starte arbeidsdagen - og tenke ut et 21 legg som skal omhandle kjærlighet..det blir gøy...

Vil gjerne ha tilbakemelding på det siste legget da, 21 korts legget og tolkinga - gjerne på pm om du foretrekker det, jeg jobba litt raskt for å rekke jobben, så hvis du oppdager noe ikke som stemmer vil jeg gjerne gå innpå det igjen for evnt å se hva jeg kan ha tullet med, evt være sta og ikke gi meg, hehe.

Og så må jeg finne noen bedre overskrifter, tenker jeg på dette generelle legget tenker jeg...var ikke helt fornøyd med de overskriftene.

Igjen; tusen takk for hjelpen! Dette var nyttig for meg!!!

Sist endret av Fru Larsen; 11.02.18 kl 12:26
Svar med sitat
Gammel 11.02.18, 14:23
Kjendis

Standard

Her er de; "hva skjer med kjærlighetslivet til hun som kaller seg Alexx på Livsstilsguidens forum"

Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		G_Friend.png
Visninger:	2
Størrelse:	498.0 KB
ID:		878

Navn:		G_Reunion.png
Størrelse:	505.8 KB
ID:		879

Navn:		G_Surprise.png
Størrelse:	505.2 KB
ID:		877

La de i en rekke bortover da, og ikke med fortid, mer hva som skjer fremover

Og under forutsetning av at tid stemmer så er det sommer, og når ting begynner å skje så skal det jammen meg skje fort mellom dere, og du gjør altså storfangsten...og det hele kommer som en stor overraskelse og totalt uventet for deg. Håper det er førstkommende, men du har noen froskelår igjen.

Sist endret av Fru Larsen; 11.02.18 kl 14:30
Svar med sitat
Gammel 11.02.18, 23:14
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,423
Standard

Tusen takk, Fru Larsen - dette skal bli spennende å lese gjennom. Gleder meg til det!
Svar med sitat
Gammel 12.02.18, 01:10
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,423
Standard

- Nå har jeg lest gjennom alt, og det hørtes veldig bra ut! Jeg kommer med tilbakemelding på PM etter at jeg har fått tygget på det litt! :-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:02.