Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Alternativ > Healing

Healing Snakk om alt innen healing

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14.03.19, 00:10
Hanna Hanna er offline
Fersk

Medlem siden: Feb 2018
Meldinger: 15
Standard Nyoppdaget healingevner? Trenger hjelp :)

Hei😊
Jeg lurer på om jeg kan ha litt healingevner. Jeg har lenge hatt vondt et sted (sjekket ut av lege uten funn), og oppdaget for en god stund siden siden at smertene økte så fort jeg holdt på det vonde stedet. Det var ulik type smerte, inkl strålesmerter, idet jeg holdt hånden der. Når jeg får healing av andre dyktige healere, så kjenner jeg det på samme måte. Jeg kjenner ofte at det kribler i den hånden jeg bruker, først fingertupper, også kryper det videre utover i resten av hånden, som om den sover. Jeg klarer derimot ikke se hva som skjer når jeg prøver å heale det vonde stedet, får ingen "beskjeder", og føler heller ikke jeg blir bedre selv om jeg har holdt på dette området flere ganger daglig i lang tid. Det har blitt en vane/uvane at jeg sitter og holder på området, for jeg føler virkelig at noe skjer, men jeg aner altså ikke hva som skjer, eller om det i det hele tatt er bra for meg å holde så ofte på det vonde stedet.

Er det noen som har egne, lignende erfaringer å dele? Er det noen av dere som kan "se" om jeg har litt healingevner, og om det jeg gjør hjelper, eller om jeg gjør vondt verre? Hadde satt stor pris på hjelp😊

Klem fra Hanna😊
Svar med sitat
Gammel 14.03.19, 00:23
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,544
Standard

Det kan jo høres ut som du har evnene.
Ofte må man gjerne ta et kurs for å lære hvordan man bruker evnene og hva man skal gjøre og ikke gjøre.
Jeg er født med synske evner og ettersom jeg brukte evnene, fikk jeg mer og mer. Men det ble jo til at jeg gikk som en åpen antenne og tok inn ALT. Ble helt utslitt! Så jeg tok et kanaliseringskurs for å lære å lukke litt igjen og for å kunne styre evnene slik at ikke evnene styrte meg. Så jeg tok et sånt kurs for maaaange år siden og lærte meg sånn å ta kontroll på det.

MALU
Gammel 14.03.19, 00:45
Hanna Hanna er offline
Fersk

Standard

Godt at du fikk lært deg å bruke evnene dine uten å slite deg helt ut😊 Det hadde sikkert vært lurt å ta et kurs for meg også, jeg får undersøke litt. Det er jo litt spennende dette her. Jeg er "høysensitiv" og tar lett inn andres stemninger, blir veldig sliten i folkemengder. Men jeg ser ingenting, annet enn at jeg blir lett følelsesmessig utslitt og påvirket av andres energier. Rare greier.

Du som er klarsynt, føler du jeg gjør noe galt/vond verre ved å holde på området som er vondt? Eller om det er noe positiv som skjer?
Svar med sitat
Gammel 14.03.19, 14:17
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,544
Standard

Man skal jo i utgangspunktet ikke kunne skade med healing, men man bør jo vite hva man gjør. Feks så mener jeg at man ikke skal heale på kreft. Det er fordi kreftsvulsten skal jo ikke ha energi, og hvis man ikke vet hva man gjør, så kan man gi energi der det ikke skal. Man kan heale kroppen så den kan heale seg selv, men ikke heale på selve kreften feks. Det er sånne ting man lærer hvis man tar kurs.

MALU
Gammel 17.03.19, 00:15
Hanna Hanna er offline
Fersk

Standard

Dette var både nytt og nyttig å høre, at man bl.a ikke skal heale på kreft. Dette har jeg ikke hørt om før, jeg har både lest og hørt historier fra healere som healer på kreft, så jeg er sikker på at veldig mange healere der ute ikke visste dette. Det spørs kanskje litt hvilken type healer man er også? Om man er en healer som har lært overføre energi til kroppen eller til et området man healer, evt løse opp i blokkeringer, eller om man rett og slett er det som noen kaller «kirurgisk healere»? Det er mange healere der ute med medfødte evner som aldri har hatt kurs, og jeg kan ikke helt tro at de har fått disse evnene hvis det var mulig å gjøre noe feil? Jeg har gått til et par kirurgiske healere i mange år, og det jeg virkelig får god hjelp med, er muskelspenninger, smerter i muskler og sener. Jeg har også slitt med leddgikt i perioder, og dette klarte de ikke hjelpe med. Det er rare greier, at de klarer å hjelpe masse på et området, og minimalt på et annet, man kan jo begynne å lure på hvorfor. Og litt sånn generelt sagt, så er det muligens noen der ute som har uoppdaget kreft, ville det for disse vært nesten litt farlig å gå til healer i tilfelle en svulst får tilført energi?

Nå utviklet visst denne tråden seg til en mer generell tråd om healing, syns dette er et interessant tema :)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:30.