Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Kanin-tråden

Kanin-tråden Her kan du etterlyse prøvekaniner

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18.09.18, 21:25
Håpløs Håpløs er offline
Fersk

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 85
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Evita Vis post
OK :) Skal sjerpe meg :) Skal ikke skrive mer her inne :) Syns bare hun sa hun hadde ringt meg :)
Jeg forsto ikke at dette var en "lek" fra din side og tør mene at du var ganske spesifikk på både det ene og det andre rundt dette, så jeg må si jeg er ganske skuffa..
Svar med sitat
Gammel 19.09.18, 01:30
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,635
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Håpløs Vis post
Jeg forsto ikke at dette var en "lek" fra din side og tør mene at du var ganske spesifikk på både det ene og det andre rundt dette, så jeg må si jeg er ganske skuffa..
Det skjønte heller ikke jeg. Vil vel ikke akkurat si at startinnlegget bød på "lek".
Så jeg oppfattet svaret som seriøst.
Svar med sitat
Gammel 19.09.18, 03:24
Evita
Guest

Meldinger: n/a
Standard

[quote=Håpløs;156003]Jeg forsto ikke at dette var en "lek" fra din side og tør mene at du var ganske spesifikk på både det ene og det andre rundt dette, så jeg må si jeg er ganske skuffa..[/QU-
-Jeg var det, og så det jeg så og det jeg sa til deg, men inne her på forumet bruker jeg ikke evnene mine som når jeg jobber. Derfor kaller jeg det en "lek" Jeg så så vidt på tråden en gang senere, å så at tiden neppe kom til å stemme, men brydde meg ikke om å rette på det, da jeg ikke så noe alvor i dette.Og jeg må faktisk vite hvem jeg snakker med spesielt på mail eller telefonen. I et møte blir det en annen sak. Jeg har ALDRI starta en samtale med noen uten å vite fornavnet først. Ikke sikkert det har så stor betydning, men det er min "greie" som jeg i mitt hode tror og eller vet at jeg må ha. Jeg har hatt andre"leker her inne. Noen har stemt og noen ikke, jeg så aldri på noe av det som noen stor sak. Hadde jeg gjort det, hadde jeg lest tråden igjen, og retta på det. Jeg har verken tid eller energie til å lese gjennom denne tråden nå heller, så da får jeg ikke retta opp i rotet nå heller, selv om jeg hadde villa det :)
Jeg har iallefall ikke snakka med deg på teletorg, så du har ikke ringt meg.
Det var egentlig bare det jeg ville frem til.
Vet ikke om du er skuffa for at jeg så tiden feil eller at jeg tok det for en "lek" Det beklager jeg, men jeg tror ikke forumet er for seriøs spåing egentlig. Da ringer man vel teletorget?
Svar med sitat
Gammel 19.09.18, 16:14
skorpion skorpion er offline
Godt kjent

Medlem siden: Jul 2011
Meldinger: 300
Standard

[quote=Evita;156008]
Sitat:
Jeg forsto ikke at dette var en "lek" fra din side og tør mene at du var ganske spesifikk på både det ene og det andre rundt dette, så jeg må si jeg er ganske skuffa..[/QU-
-Jeg var det, og så det jeg så og det jeg sa til deg, men inne her på forumet bruker jeg ikke evnene mine som når jeg jobber. Derfor kaller jeg det en "lek" Jeg så så vidt på tråden en gang senere, å så at tiden neppe kom til å stemme, men brydde meg ikke om å rette på det, da jeg ikke så noe alvor i dette.Og jeg må faktisk vite hvem jeg snakker med spesielt på mail eller telefonen. I et møte blir det en annen sak. Jeg har ALDRI starta en samtale med noen uten å vite fornavnet først. Ikke sikkert det har så stor betydning, men det er min "greie" som jeg i mitt hode tror og eller vet at jeg må ha. Jeg har hatt andre"leker her inne. Noen har stemt og noen ikke, jeg så aldri på noe av det som noen stor sak. Hadde jeg gjort det, hadde jeg lest tråden igjen, og retta på det. Jeg har verken tid eller energie til å lese gjennom denne tråden nå heller, så da får jeg ikke retta opp i rotet nå heller, selv om jeg hadde villa det :)
Vet ikke om du er skuffa for at jeg så tiden feil eller at jeg tok det for en "lek" Det beklager jeg, men jeg tror ikke forumet er for seriøs spåing egentlig. Da ringer man vel teletorget?
Jeg blir helt sjokkert av ditt svar 😳
Eneste jeg tenker nå er at du ikke har evner i det hele tatt.
Svar med sitat
Gammel 19.09.18, 20:05
Evita
Guest

Standard

[quote=skorpion;156010]
Sitat:

Jeg blir helt sjokkert av ditt svar ��
Eneste jeg tenker nå er at du ikke har evner i det hele tatt.
FOR et frekt svar

Malu, du kan slette meg som bruker på forumet.
Jeg har rett og slett ikke tid eller interesse av dette.
Ikke akkurat for denne kommentaren :) men fordi jeg ikke skal være medlem mer

Sist endret av Evita; 19.09.18 kl 20:20
Svar med sitat
Gammel 19.09.18, 22:46
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

[quote=Evita;156008]
Sitat:
Jeg forsto ikke at dette var en "lek" fra din side og tør mene at du var ganske spesifikk på både det ene og det andre rundt dette, så jeg må si jeg er ganske skuffa..[/QU-
Kanskje vært en ide å opplyst om det, sånn at folk hadde sluppet å bli skuffa.
Hadde tråden vært plassert under prøvekanin eller noe sånt, så hadde saken vært annerledes.
Men når en spådame går inn i tråden og "ser" på saken, så forventer man vel at det svares på en seriøs måte. Hadde vært greier om du ikke hadde blandet deg inn tråden i utgangspunktet når du ser det sånn. Det er min mening om saken
Svar med sitat
Gammel 20.09.18, 00:04
Evita
Guest

Standard

[quote=Mojo*;156014]
Sitat:

Kanskje vært en ide å opplyst om det, sånn at folk hadde sluppet å bli skuffa.
Hadde tråden vært plassert under prøvekanin eller noe sånt, så hadde saken vært annerledes.
Men når en spådame går inn i tråden og "ser" på saken, så forventer man vel at det svares på en seriøs måte. Hadde vært greier om du ikke hadde blandet deg inn tråden i utgangspunktet når du ser det sånn. Det er min mening om saken

Helt enig
Denne tråden burde vært under prøvekaniner eller hva det heter. Denne tilhører vel ikke spåtjenester. Det var nok der jeg rota det til. Så missforståelse. Beklager igjen
Dette var ABSOLUTT siste kommentar her inne :) :) :) Pleace- fjern meg fra dette forumet :)

Sist endret av Evita; 20.09.18 kl 00:09
Svar med sitat
Gammel 20.09.18, 00:20
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

[quote=Evita;156016]
Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post

Helt enig
Denne tråden burde vært under prøvekaniner eller hva det heter. Denne tilhører vel ikke spåtjenester. Det var nok der jeg rota det til. Så missforståelse. Beklager igjen
Dette var ABSOLUTT siste kommentar her inne :) :) :) Pleace- fjern meg fra dette forumet :)
Det er fortsatt lov å være her selv om det er noen misforståelser ute å går i ny og ne.
Svar med sitat
Gammel 20.09.18, 01:16
Evita
Guest

Standard

[quote=Mojo*;156017]
Sitat:

Det er fortsatt lov å være her selv om det er noen misforståelser ute å går i ny og ne.
Det ser ikke sånn ut
men det var som sagt ikke derfor jeg ikke skal være med i forumet. Det er pga noe helt annet
Svar med sitat
Gammel 20.09.18, 02:18
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Standard

[quote=Evita;156018]
Sitat:
Opprinnelig postet av Mojo* Vis post

Det ser ikke sånn ut
men det var som sagt ikke derfor jeg ikke skal være med i forumet. Det er pga noe helt annet
Det er helt greit det vet du. Alt har sin tid. Ikke alltid at man har tid og energi til å være aktiv på forum.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:26.