Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Øvelser og leker

Øvelser og leker Her kan vi legge øvelser for intuisjonen.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26.07.17, 12:01
Surra Surra er offline
Fersk

Medlem siden: Jul 2017
Meldinger: 3
Standard Hjelp meg!

Hei, jeg er så fortvilt og prøver alle muligheter nå. Jeg jobber i hjemmetjenesten og har på en eller annen måte klart å rote bort en husnøkkel! Det skjedde mandag 24/7 og hjernen min har rett og slett ikke registret hvor jeg har gjort av nøkkelen etter jeg låste meg inn hos brukeren. Vi har husnøkler i nøkkelbokser tilknyttet de forskjellige husene og leilighetene vi er i, men i dette tilfellet la jeg tydeligvis ikke nøkkelen tilbake i boksen.
Jeg har lett inne i leiligheten, i skuffer og skap, i kjøleskapet og lommer på jakker og bukser til brukeren (i tilfellet han hadde funnet nøkkelen og lagt den en plass) på utsiden, under trappa ved inngangen, i lomma på buksa jeg hadde på meg, i bilen jeg brukte, inne på kontoret på jobb og i veska mi. Den er som gått opp i røyk, borte vekk.
Jeg har aldri rota bort noe så viktig før og det er en grusom følelse. Er det noen som kan hjelpe meg? Vær så snill?
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 12:15
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,139
Standard

Jeg er ikke god på å finne ting, men idet jeg leste dette, fikk jeg opp en blå farge. Kan boksen være blå? Og så ser det ut som en bokhylle som er brun. Så da tenker jeg at den kan være i bokhyllen og at enten er boksen blå, eller så er det noe blått ved siden av der nøkkelen er i hyllen.

MALU 😊
Gammel 26.07.17, 12:19
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Trakk et Lenormandkort på det også og fikk Hjerte. Kan det være et brudebilde der også?

MALU 😊
Gammel 26.07.17, 14:30
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 632
Standard

Tviler på om jeg kan være til hjelp her, men jeg prøver.
Ser liksom for meg en gang, en skål eller noe på et bord eller veggfast greie på høyre siden når du kommer inn døren. Om det er i beboers leilighet, eller annet sted vet jeg ikke.
Gammel 26.07.17, 18:44
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Hadde vært fint med en tilbakemelding.

MALU 😊
Gammel 26.07.17, 19:30
Surra Surra er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Jeg er ikke god på å finne ting, men idet jeg leste dette, fikk jeg opp en blå farge. Kan boksen være blå? Og så ser det ut som en bokhylle som er brun. Så da tenker jeg at den kan være i bokhyllen og at enten er boksen blå, eller så er det noe blått ved siden av der nøkkelen er i hyllen.

MALU 😊
Hei, og tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg. Brukeren har ingen bokhylle hjemme hos seg, han har ingen hyller annet enn i kjøkkenskap og boksen du tenker på er rød 😣
Han er skilt for mange år siden, så noe bryllupsbilde har han ikke i leiligheten sin. Kanskje du har fått opp noen andre?
Hvis det dukker opp noen andre 'bilder', så si gjerne ifra. Kan det være at noen har tatt nøkkelen med seg?
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 19:33
Surra Surra er offline
Fersk

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Tviler på om jeg kan være til hjelp her, men jeg prøver.
Ser liksom for meg en gang, en skål eller noe på et bord eller veggfast greie på høyre siden når du kommer inn døren. Om det er i beboers leilighet, eller annet sted vet jeg ikke.
Tusen takk for svar og for at du vil hjelpe meg. Brukeren har en veggfast settekasse ved inngangen, og den har jeg gjennomgått og der var det ingen nøkkel. Jeg begynner å tro at jeg, eller noen andre, kan ha tatt nøkkelen med seg. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor den da kan ha blitt av 😓
Svar med sitat
Gammel 26.07.17, 19:45
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,429
Standard

Finnes det 🌸 blomster utenfor... Som om at det har ramlet i et blomsterbed? Bare et forsøk altså.
Svar med sitat
Gammel 27.07.17, 02:35
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Surra Vis post
Hei, og tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg. Brukeren har ingen bokhylle hjemme hos seg, han har ingen hyller annet enn i kjøkkenskap og boksen du tenker på er rød 😣
Han er skilt for mange år siden, så noe bryllupsbilde har han ikke i leiligheten sin. Kanskje du har fått opp noen andre?
Hvis det dukker opp noen andre 'bilder', så si gjerne ifra. Kan det være at noen har tatt nøkkelen med seg?
Men da er det ikke den boksen nøkkelen var i, men noe annet som er blått.
Og om noen har tatt den eller funnet den og lagt den fra seg, så kan det være en hylle/reol. Hmm.. Jeg får ikke mer opp om det.

MALU 😊
Gammel 27.07.17, 14:22
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 632
Standard

Ja, eller så har den havnet i en lomme på en jakke eller noe?

Emner
forlagt, glemt, hjelp, mistet, nøkkel

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:40.