Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Hverdagslig > Singeltråden

Singeltråden Med adgang for ikke-single også :-)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15.02.18, 01:12
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,464
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Flora Vis post
Det kan jo skje et plot twist, at dere forlater forumet før meg? Hadde en venninne for en stund siden som var skråsikker på at hun kom til å ende opp alene, så jeg måtte trøste henne hver kveld når hun ringte og si at det kom nok til å dukke opp en mann for henne også. Hva skjedde? Jo, hun møtte en mann for to måneder siden, og de er allerede i et forhold som i tillegg fungerer veldig bra. Mens jeg derimot, som har datet av- og på samme mann siden slutten av oktober fortsatt er singel, fri og frank

Tror jeg hadde hatt vanskeligheter for å forlate selve forumet til tross for at jeg hadde funnet meg en mann. Dette har på en måte blitt min lille boble, med mennesker jeg mailer og tekster med hver dag - som jeg i tillegg deler interesser med (som de færreste av venninnene mine er så begeistret over - ringe til spådamer? Nei fysj ), og plutselig gå vekk fra det hadde vært bare rart :-)

Men jeg hadde ikke hatt noe imot å forlate singelforumet for godt da
Næææ, jeg koser meg så godt som singel at jeg tror det vil ta sin tid.
Svar med sitat
Gammel 15.02.18, 01:20
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,422
Standard

Sitat:
Det kan jo skje et plot twist, at dere forlater forumet før meg? Hadde en venninne for en stund siden som var skråsikker på at hun kom til å ende opp alene, så jeg måtte trøste henne hver kveld når hun ringte og si at det kom nok til å dukke opp en mann for henne også. Hva skjedde? Jo, hun møtte en mann for to måneder siden, og de er allerede i et forhold som i tillegg fungerer veldig bra. Mens jeg derimot, som har datet av- og på samme mann siden slutten av oktober fortsatt er singel, fri og frank

Tror jeg hadde hatt vanskeligheter for å forlate selve forumet til tross for at jeg hadde funnet meg en mann. Dette har på en måte blitt min lille boble, med mennesker jeg mailer og tekster med hver dag - som jeg i tillegg deler interesser med (som de færreste av venninnene mine er så begeistret over - ringe til spådamer? Nei fysj ), og plutselig gå vekk fra det hadde vært bare rart :-)

Men jeg hadde ikke hatt noe imot å forlate singelforumet for godt da
Jeg har blitt spådd at jeg skal møte enda en slask, før den rette dukker opp.
Så jeg får håpe jeg får slasken raskt unnagjort, i det minste.

Dette forumet har blitt min lille boble og, mitt andre hjem.
Godt å høre at vi får beholde deg her. Snart er det vel du som kommer med gode råd til Mojo og meg, hvis du kommer inn i et etablert forhold.
Svar med sitat
Gammel 15.02.18, 16:20
SummerTime sin avatar
SummerTime SummerTime er offline
Superbruker

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 1,516
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
Det er godt vi er to. Du og jeg, Mojo!
Nei vi er tre
Gammel 15.02.18, 16:26
Mojo* sin avatar
Mojo* Mojo* er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 4,464
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av SummerTime Vis post
Nei vi er tre

Det blir mer folksomt her enn vi tror.
Svar med sitat
Gammel 16.02.18, 00:04
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,054
Standard

Sitat:

Godt å høre at vi får beholde deg her. Snart er det vel du som kommer med gode råd til Mojo og meg, hvis du kommer inn i et etablert forhold.
Hehe, det minner meg om en spådom jeg fikk av fru Larsen en gang, det var noen idioter jeg måtte gjennom før jeg møtte mannen i mitt liv via felles venner. Nå er det jo lenge siden denne spådommen ble gjort og jeg og vekt-mannen har en del felles venner selvom vi ikke ble introdusert via venner, så vi får nå se da

Må ærlig innrømme at trangen til å vite om dette er noe å satse på eller ikke slår ofte inn - og spesielt om kvelden av en eller annen merkelig grunn (trolig pga at det er da man har tid til å samle tankene, og bekymre seg over alt som kan gå ad dundas)

Og i kveld er ingen unntak - sitter her og surmuler litt fordi jeg ikke fikk det svaret jeg ville ha på en melding og driver å sammenligner hvor ofte han tar kontakt med hvor ofte jeg tar kontakt.. æsj, hater denne analyseringen, for det finnes virkelig ikke noe fasitsvar på noe som helst..
Gammel 16.02.18, 04:12
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Hehe, det minner meg om en spådom jeg fikk av fru Larsen en gang, det var noen idioter jeg måtte gjennom før jeg møtte mannen i mitt liv via felles venner. Nå er det jo lenge siden denne spådommen ble gjort og jeg og vekt-mannen har en del felles venner selvom vi ikke ble introdusert via venner, så vi får nå se da

Må ærlig innrømme at trangen til å vite om dette er noe å satse på eller ikke slår ofte inn - og spesielt om kvelden av en eller annen merkelig grunn (trolig pga at det er da man har tid til å samle tankene, og bekymre seg over alt som kan gå ad dundas)
Og i kveld er ingen unntak - sitter her og surmuler litt fordi jeg ikke fikk det svaret jeg ville ha på en melding og driver å sammenligner hvor ofte han tar kontakt med hvor ofte jeg tar kontakt.. æsj, hater denne analyseringen, for det finnes virkelig ikke noe fasitsvar på noe som helst..
Men du merker vel om han liker deg eller ikke? At du får den bekreftelsen du trenger?

Sist endret av Alexx; 16.02.18 kl 22:36
Svar med sitat
Gammel 16.02.18, 22:33
Flora sin avatar
Flora Flora er offline
Superbruker

Medlem siden: Feb 2014
Sted: Jupiter
Meldinger: 1,054
Standard

Sitat:
Men du merker vel om han liker deg ikke? At du får den bekreftelsen du trenger?
Jo, det er bare litt komplisert, og jeg er redd for å ta hint og tegn som ikke er der. Etter alle de datings-tilfellene jeg har hatt til nå så føler jeg meg ekstra sårbar når jeg dater noen, og må åpenbart ha masse bekreftelse for å vite om en mann liker meg eller ikke. I tillegg så har jeg hørt med andre venninner som har brent seg, til tross for at de har trodd at mannen har vært interessert. Så er nok derfor jeg er skeptisk. Selvom jeg har en tannbørste hos han

I går så sendte jeg han en nattamelding som han åpnet nå i morges.. tenkte etter det at nå skulle jeg bare se ann om han kom til å sende meg melding mens han er bortreist, så jeg bestemte meg for å ikke gjøre noe mer, og tenkte som så, hvis han ikke tar kontakt mens han er borte så har dette tydeligvis bare vært et tidsfordriv for han, men hvis han derimot tok kontakt så er det et tegn på at han allerede tenker på meg/savner meg.

Så i kveld så var det han som sendte melding Ah, de små tingene som kan gjøre en person så glad <3 Han gjorde kvelden min ihvertfall
Gammel 17.02.18, 02:30
Alexx Alexx er online nå
Superbruker

Standard

Sitat:
Jo, det er bare litt komplisert, og jeg er redd for å ta hint og tegn som ikke er der. Etter alle de datings-tilfellene jeg har hatt til nå så føler jeg meg ekstra sårbar når jeg dater noen, og må åpenbart ha masse bekreftelse for å vite om en mann liker meg eller ikke. I tillegg så har jeg hørt med andre venninner som har brent seg, til tross for at de har trodd at mannen har vært interessert. Så er nok derfor jeg er skeptisk. Selvom jeg har en tannbørste hos han

I går så sendte jeg han en nattamelding som han åpnet nå i morges.. tenkte etter det at nå skulle jeg bare se ann om han kom til å sende meg melding mens han er bortreist, så jeg bestemte meg for å ikke gjøre noe mer, og tenkte som så, hvis han ikke tar kontakt mens han er borte så har dette tydeligvis bare vært et tidsfordriv for han, men hvis han derimot tok kontakt så er det et tegn på at han allerede tenker på meg/savner meg.

Så i kveld så var det han som sendte melding Ah, de små tingene som kan gjøre en person så glad <3 Han gjorde kvelden min ihvertfall
Jeg synes det er viktig at en kjæreste, eller daten din (som er mer enn en date), gir deg tydelig bekreftelse på at han liker deg, og det gjør han jo. Hvis han er vinglete, så er det negativt, men det virker jo ikke sånn.

Dere begge to liker hverandre og vet det.

Men hvis det er sånn at du hele tiden må ha bekreftelse fra han, så har du et problem som bunner i usikkerhet, som du har fått fra gammelt av, når du har brent deg. Det må du jobbe litt med, ellers så vil det skape vanskeligheter for forholdet, tror jeg.
Svar med sitat
Gammel 17.02.18, 22:45
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 583
Standard

Sitat:

Haha, ja da er du i godt selskap, ble spådd det jeg også men ordet var ikke slask, men et par sånne små forhold før jeg skulle treffe ham jeg skulle gifte meg med. Men det skjedde faktisk.

Så er det håp for meg, ja så er det håp for deg og dere andre også.
Svar med sitat
Gammel 17.02.18, 22:51
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er offline
Godt kjent

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 583
Standard

Sitat:

Så kos å høre at du fikk den meldingen da :-)
Du venter deg nok en god del fra ham og så kan du føle at du ikke alltid får de svarene du ønsker, men en god melding fra ham kan gjøre deg glad. Skulle ikke forundre med om du får noen gode meldinger fra ham nå fremover da Flora ;-)

Ønsker deg uansett lykke til med kjærligheten for jeg vet hvor mye det betyr for en!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:40.