Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Forutsigelser

Forutsigelser Her kan man legge ut forutsigelser. "Ser" du plutselig utfallet i en sak? Eller kanskje du bare vet noe spesielt som vil skje neste mnd.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29.04.17, 14:22
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 15,953
Arrow Mai 2017

Her er forutsigelsene mai 2017:

www.livsstilsguiden.no

MALU
Gammel 02.05.17, 00:27
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 7,137
Standard

"Det første jeg får opp, er en mørk dame med en lys mann som snakker om et barn. Tror det er et barn de har mistet."

Lurer på om det kan være foreldrene til Madeleine McCann. De har jo mistet en datter. Riktignok er hun lys, og han mørk. Men uansett så
leste jeg nettopp i svenske "Expressen" i dag at foreldrene til Madeleine McCann er inne i medias søkelys igjen. Det er 10 år siden Madeleine forsvant, og nye spor dukker stadig opp. Jeg leser også at da Kate McCann ble avhørt av politiet da det skjedde, valgte hun å være stille under hele avhøret i 11 timer, bortsett fra ett spørsmål. Et lite utdrag fra Expressen:

"Madeleine McCanns föräldrar, Gerry och Kate, blev utfrågade av polis i ett elva timmar långt förhör. Under grillningen pepprades Kate McCann med 48 frågor.
Hon valde att vara tyst utom vid ett tillfälle, skriver Mirror.

I elva timmar ställde utredarna frågor i ett försök att tvinga fram ett erkännande från Madeleines föräldrar.

De grillades fastän brittiska rättsmedicinska experter menade att de DNA-bevis som hade hittats bakom paret McCanns soffa i semesterlägenheten, och i deras hyrbil, en Renault Scenic, "inte var övertygande" och "bristfälliga".

Trots detta blev Gerry och Kate McCann överösta med frågor om DNA-fynden och om de var ansvariga för Madeleines försvinnande. Det var då som Kate McCann utnyttjade sin rätt att vara tyst vilket resulterade i att portugisisk polis anklagade henne för att försvåra sökandet efter Maddie.

Onsdagen 3 maj har det gått precis tio år sedan Maddie senast sågs. Det framkommer då och då nya uppgifter som kan leda fallet mot en lösning."

Sist endret av Alexx; 02.05.17 kl 00:34
Svar med sitat
Gammel 02.05.17, 23:00
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

"Ser også en lys dame som skal gifte seg. Veldig mye oppmerksomhet rundt det bryllupet og det stråler lykke og vellykkethet rundt det. "

Jeg leste i dag at Lothepus skal gifte seg med sin Randi. Det bryllupet vil vel få en del oppmerksomhet. Vet ikke om det er det som Malu har sett, siden Randi er mørk og ikke lys.

Sist endret av Alexx; 04.05.17 kl 02:45
Svar med sitat
Gammel 04.05.17, 01:29
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 15,953
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Alexx Vis post
"Ser også en lys dame som skal gifte seg. Veldig mye oppmerksomhet rundt det bryllupet og det stråler lykke og vellykkethet rundt det. "

Jeg leste i dag at Lothepus skal gifte seg med sin Randi. Det bryllupet vil vel få en del oppmerksomhet. Hvem ikke om det er det som Malu har sett, siden Randi er mørk og ikke lys.
Nei, må værer mer glitter og stas enn det. Mer som kongelig eller veldig rike.

MALU
Gammel 08.05.17, 11:39
Charlie Charlie er offline
Fersk

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 14
Standard

Hva skjedde!??

- Macron vinner presidentvalget med over 65 prosent av stemmene
Svar med sitat
Gammel 08.05.17, 14:48
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er online nå
Godt kjent

Meldinger: 506
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
Nei, må værer mer glitter og stas enn det. Mer som kongelig eller veldig rike.

MALU
Leste på et blad her nettopp. En kjent dame som skal gifte seg med sin mye yngre kjæreste. Kommer bare ikke på hva hun heter igjen... Men hun er både kjent og rik så vidt jeg vet. Det kan være henne. De virker svært lykkelige!

Selv om hun er blond er det nok bleket så vidt jeg kan se, så hun er nok mørk i håret egentlig.
Gammel 08.05.17, 15:18
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Feilpostet
Svar med sitat
Gammel 08.05.17, 15:22
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Charlie Vis post
Hva skjedde!??

- Macron vinner presidentvalget med over 65 prosent av stemmene
Men man kan jo lure på hva slags seier Macron virkelig vant. Etter det jeg leste av tall i går valgte 25% av alle de stemmeberettigede å stemme blankt eller sitte hjemme. 4 millioner av disse stemte blankt, det vil si at de stemte for å markere at de mislikte både Macron og Le Pen. Frankrike har 47 millioner mennesker. Hvis 25% ikke stemte/stemte blank er det snakk om ca 12 millioner. 11 millioner stemte på Le Pen, til sammen blir det ca 23 millioner mennesker som ikke stemte på Macron. Ca halvarten av landets befolkning stemte da på han. MEN det er flere tall som tyder på at Macron kan bli en veldig svak president, skriver "Dagbladet" i dag:

"Valgtallene blir nå analysert, og viser et Frankrike som er stykkevis og delt. Mye tyder på at Emmanuel Macron kan bli en svak president, som må forsøke å inngå kompromisser med et Frankrike der nær 20 prosent stemmer til ytre høyre - og nye 20 prosent til det ytre venstre. Her er flere tall:

•Franskmennene har valgt inn tidenes yngste president. En mann folk knapt visste hvem var for ett år siden, og som aldri før har stilt til valg.
•Macron ble valgt inn med et rekordhøyt antall stemmer - i forhold til Marine Le Pen. Men: Så mange som 20 millioner franskmenn stemte på Macron for å hindre at Marine Le Pen ble president.
•Aldri før har så mange franskmenn unnlatt å stemme.
•Rundt 11 millioner stemte på Marine Le Pen.
•Hele 61 prosent av franskmenn ønsker ikke å gi Macron flertall i valget på Nasjonalforsamlingen i juni.

Bare én av fem franskmenn ville ha Emmanuel Macron som president. Mange er i villrede, dagen derpå."

- Og får han ikke flertall i det viktige parlamentsvalget 8. og 11.juni, er det ikke så mye han skal ha sagt. Da får han vanskeligheter med å få gjennom sitt partiprogram.

Sist endret av Alexx; 08.05.17 kl 15:57
Svar med sitat
Gammel 08.05.17, 17:59
Terra_ sin avatar
Terra_ Terra_ er online nå
Godt kjent

Meldinger: 506
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Leste på et blad her nettopp. En kjent dame som skal gifte seg med sin mye yngre kjæreste. Kommer bare ikke på hva hun heter igjen... Men hun er både kjent og rik så vidt jeg vet. Det kan være henne. De virker svært lykkelige!

Selv om hun er blond er det nok bleket så vidt jeg kan se, så hun er nok mørk i håret egentlig.
Vendela Kirsebom var det ;-)
Gammel 08.05.17, 18:14
Alexx Alexx er offline
Superbruker

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Terra_ Vis post
Vendela Kirsebom var det ;-)
Hvem er den utkårede?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:48.