Livsstilsguiden Forum

Gå tilbake   Livsstilsguiden Forum > Spådom > Spåtjenester

Spåtjenester Her kan du diskutere dine spåerfaringer, komme med anbefalinger osv.

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06.12.18, 17:41
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 16,376
Arrow Presentasjonstråd - veiledere Spålinjen

Her kommer presentasjon av våre veiledere.

Lager denne tråden og kommer til å legge inn presentasjonene etterhvert som jeg får laget dem. Litt travelt nå, så kommer litt og litt.

Her er også hjemmesiden: www.spålinjen.no

Når du ringer sentralbordet, kan du velge om du vil betale med Vipps eller Visa. Nummeret til sentralbordet er 24202024 når man vil betale med Visa/Vipps. Det er vanlig takst å ringe det nummeret.

Hvis du vil betale ved å bli trukket på telefonregningen, ringer du 820 99 820. Det koster kr. 26,- pr min. Du kan da velge hvilken spåer du vil snakke med, eller bare bli satt over til en.

Du kan også ringe direktenummerne til hver spåer. Du finner nummerne her i denne tråden, og også på hjemmesiden vår.

Tjenesten koster kr. 26,- pr min.

SENTRALBORDET: 24 20 20 24 / 820 99 820

MALU

Sist endret av MALU; 16.01.19 kl 14:01
Svar med sitat
Gammel 06.12.18, 17:46
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON EMMA

Emma hjelper deg ved hjelp av tarotkort og intuisjon til å se på hvilke muligheter som kan åpne seg for deg fremover. Tarot er et hjelpemiddel til selvutvikling. Det har Emma fokus på sammen med deg.

Emma har jobbet mye med dette. Hun er svært dyktig og hun har en fantastisk ro over seg når hun jobber. Gir flotte råd.

Du møter Emma på 820 99 803

Sist endret av MALU; 06.12.18 kl 20:38
Svar med sitat
Gammel 06.12.18, 17:48
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON AZRA

Azra bruker tarot, hvite bønner og er klarsynt. Som hjelpemiddel har hun også kule og pendel. Dette er ei dame som har lært fra sin mor og som hun har lært fra sin mor igjen. Hun er en erfaren og godt vant spåer. Azra er opprinnelig fra Bosnia og har tatt med seg mye kunnskap derfra om urter og alternative behandlingsmetoder.
En spennende dame med masse gode evner.
Hun har jobbet på teletorg en stund.

Du møter Azra på 820 99 802
Gammel 06.12.18, 20:29
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON VIKTORIA

Jeg heter Viktoria og er 43 år gammel.
Hele mitt liv har jeg vært en healer, jeg er det de kaller " a natural born healer". I tillegg her jeg gått tatt flere kurs i reiki healing, medium og klarsynt kurs.
Da jeg brukte reiki healing privat så begynte jeg mer og mer å få opp bilder og få informasjon om mennesket jeg healet, som jeg kunne videreformidle som ofte var svar på smertene og problemene de hadde. Jeg har gjennom livet flere ganger bare visst hva som skal skje, med magefølelse eller bare sett ting. Men "gaven" har utviklet seg i takt med interessen og kurs jeg har tatt i mediumskap. Jeg ser mest i farger og symboler, dette med å "bare vite".
Jeg har aldri gått kurs i tarot, men har lært masse av mine forbilder igjen, har øvd meg og hatt tarot kort i 10 år, bruker også englekort om ønskelig. Jeg leser leser tarot intuitivt og får opp symbol, farger og beskjeder på kortene, direkte til den personene som spør. Jeg har aldri jobbet med tarot eller healing profesjonelt, kun brukt dette privat blandt venner og bekjente. Jeg gleder meg masse til å begynne og elsker å hjelpe mennesker med å utvikle seg og finne sin vei i livet.
Sånn ellers har jeg mye kunnskaper innen holistisk helse og ernæring.

Du møter Viktoria på 820 99 804

Sist endret av MALU; 06.12.18 kl 20:39
Svar med sitat
Gammel 06.12.18, 20:38
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON CHRISTINA-SOL

Christina-Sol er en voksen dame som har lang erfaring med veiledning. Hun er klarsynt og "ser" i bilder, føler og sanser hva som ligger der. Får opp smerter og blokkeringer, og kan derfor sette i gang en healingprosess av dette.
Når hun jobber, bruker hun også kort som bekreftelse og forsterkning for å kunne se hvor det ligger. Hun bruker flere forskjellige korttyper og "vet" hvilke hun skal bruke etter hvem hun snakker med.

I tillegg til sine evner og sin lange utdannelse innen forskjellige terapi-former, skriver hun spirituelle bøker. Åndelig sett har hun sterke kontakter i fra den andre siden.

Christina-Sol har ikke jobbet på linje før, men gleder seg veldig til å hjelpe med veiledning på denne måten.

Du møter Christina-Sol på 820 99 801

Sist endret av MALU; 07.12.18 kl 15:28
Svar med sitat
Gammel 06.12.18, 21:54
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON HEKLA

Mit navn er Hekla og er 50 år. Jeg kommer fra Island.
Hele mitt liv har jeg hatt klarfølteevner og et postivt syn på livet. Mitt inderlige ønske er å hjelpe andre mennesker og finne den beste løsningen som kan gi deg nye tanker og positive endringer i livet. Jeg har mange års erfaring med å jobbe med mennesker. Jeg har hjulpet mennesker i forskjellige livssituasjoner. Har stor respekt for forskjelligheter og har kjennskap til forskjellige kulturer og språk. Jeg har reist mye i mitt liv og har bodd i USA, Danmark og Island. Imens jeg spår legger jeg tarot eller englekort. Gjennom kortene får jeg beskjeder fra universet som passer til deg. Jeg bruker også pendel.
Å spå i tid er ikke min sterkeste side.

Velkommen til en hyggelig samtale !

Utdannelse :
Pedagog, soneterapeut, healer fra Danmark.
Kurs i mediumship i Norge.

Jeg gir deg også healing under samtalen

Du møter Hekla på 820 99 805
Gammel 07.12.18, 22:04
Salvie sin avatar
Salvie Salvie er offline
Superbruker

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 5,447
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av MALU Vis post
PRESENTASJON HEKLA

Mit navn er Hekla og er 50 år. Jeg kommer fra Island.
Hele mitt liv har jeg hatt klarfølteevner og et postivt syn på livet. Mitt inderlige ønske er å hjelpe andre mennesker og finne den beste løsningen som kan gi deg nye tanker og positive endringer i livet. Jeg har mange års erfaring med å jobbe med mennesker. Jeg har hjulpet mennesker i forskjellige livssituasjoner. Har stor respekt for forskjelligheter og har kjennskap til forskjellige kulturer og språk. Jeg har reist mye i mitt liv og har bodd i USA, Danmark og Island. Imens jeg spår legger jeg tarot eller englekort. Gjennom kortene får jeg beskjeder fra universet som passer til deg. Jeg bruker også pendel.
Å spå i tid er ikke min sterkeste side.

Velkommen til en hyggelig samtale !

Utdannelse :
Pedagog, soneterapeut, healer fra Danmark.
Kurs i mediumship i Norge.

Jeg gir deg også healing under samtalen

Du møter Hekla på 820 99 805
Digger deg Hekla. ☺️
Svar med sitat
Gammel 09.12.18, 22:00
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON MAIKEN (Sykemeldt)

Hei du som kikker innom!

Liten presentasjon av hvilke redskaper og evner jeg bruker når jeg jobber her på Spålinjen.

Jeg er født høy sensitiv som for meg gjør seg utslag i at jeg tar inn følelser, spenninger og informasjon gjennom min hud og bevisstheten. Opplever ofte at " jeg bare vet".

Min sterkeste evne er klarfølt, klarviten, klarsyn og evne til å motta beskjeder og veiledning fra mine veiledere og hjelpere på den andre siden.

Har fått healing gaven og utviklet denne gjennom kurs i Reiki 1-2-3.

Gått flere utviklings kurs hos medium og veileder Rometris Davis-Wright, som er min mentor i mediumskap.

Jeg kan bruke kort som hjelperedskap, erkeengel, livskart eller tarot kort.

Gjennom mitt arbeid har jeg lang erfaring med samtaler og veiledning av mennesker i vanskelige livssituasjoner og kriser.

Jeg jobber alltid med universets lys, som for meg er skaperen, og anser meg selv som en del av lysarbeider armeen her på jorden. Bringe lys og håp til de som trenger det.

Jeg går ikke inn på temaer som sykdom, utroskap eller rettslige tvister.

Tusen takk for at du tok deg tid å lese min profil, om du føler jeg kan hjelpe deg snakkes vi her på Spålinjen.

Velkommen til en hyggelig samtale, mvh Maiken.

Du møter Maiken på 820 99 811

Sist endret av MALU; 05.01.19 kl 13:17
Svar med sitat
Gammel 10.12.18, 22:59
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON BRITT HELENE

Jeg heter Britt Helene.
Jeg har synske evner. Ser i bilder. Av og til kommer det beskjed fra "andre siden" når jeg prater med kunder.
Jeg er reikimaster. Har og thetahealing.
Jeg har gått tarotkurs hos Helle - Kari Lise Jakobsen.
Jeg lærte hennes måte å se i korta på.

Jeg har gått 3 år på dyretolkskole hos sigra AS.
Jeg tok også kraniosakral der som ekstraundervisning og så blomstermedisin.
Jeg bruker også tromme som jeg lærte på indianervis.
Ellers så liker jeg å bruke tarotkorta og bruker også flere typer engle, alve, gudinne etter det som passer.

Du møter Britt Helene på 820 99 806
Gammel 11.12.18, 23:26
MALU sin avatar
MALU MALU er offline
Administrator

Standard

PRESENTASJON CATHRINE

Cathrine heter jeg og er 45 år. Jeg har jobbet med det alternative i mange år.
Når jeg jobber, bruker jeg kort. Har både orakel, englekort og magiske livskartkort. Bruker og mitt klarsyn.
Jeg er også sertifisert rainbow reikihealer og gir også fjernhealing.
Gleder meg til og hjelpe dere.

Du møter Cathrine på 820 99 809

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:56.